Skocz do zawartości
dj.doc

Kiano (RG Media) - Serwis czyli pięta Achillesa firmy Kiano

    Rekomendowane odpowiedzi

    "Nie posiadał - posiadał, nie posiada - zgadza się, nie będzie posiadał - zgadza się. Szanowny Panie nie zabieram głosu, jeśli nie posiadam wiedzy, dowodów i rzetelnych informacji na dany temat."

    Jak można mieć rzetelne informacje o czymś co się w rękach nie miało?

    Moje posty dotyczące Kiano - czuję się upoważniony do pisania o Kiano , bo w odróżnieniu od Pana mam tablet tej firmy. I mogę się rzetelnie o nim wypowiedzieć .

    Pana posty natomiast są tylko hejtujące Kiano.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    nctrns

    Czytanie ze zrozumieniem - posiadał urządzenie tej firmy, ale już nie posiada i nie ma zamiaru posiadać.

    Tapatalk'd

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hejt jak hejt, jednemu tablet ma się prawo podobać, drugiemu nie. Moim zdaniem Kiano jako wiarygodny producent tabletów i smatfonów ma świadomość, że informacja ma istotne znaczenie dla użytkowników i stąd aktywność Pani Gosi na rózżych portalach i forach. To samo tyczy się Kiano Assistance. Widać , że rozwijają oni swoje produkty , usługi i dążą do dopracowania ich w jak najlepszym stopniu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Żeby pozostać uczciwym opiszę tutaj swoją przygodę. O dziwo wszystko poszło względnie gładko. Problemy z tabletem opisywałem w tym dziale. W skrócie. Wyłączał się i zawieszał na napisie android dalej nie szło. Od nowości były także problemy z USB. Zgłoszenie wysłalem w niedzielę. W poniedziałek rano ku mojemu zaskoczeniu pojawił się kurier po przesyłkę. Następnego dnia dostałem potwierdzenie że tablet dotarł. Musiałem dosłać jeszcze skan faktury, bo zapomniałem go wrzucić :rolleyes: do pudełka. Tablet był z powrotem u mnie w ciągu 13 dni. Wymieniono oprogramowanie i płytę główną. Mój model nie miał kiano assistance więc 14 dni to termin max według regulaminu. Jak na razie wszystko sprawuje się nieźle.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    Napisano (edytowane)

    Witam.

    Zanim przejdę do konkretów, odpowiem pewnemu Panu.

    Jak można mieć rzetelne informacje o czymś co się w rękach nie miało?

    Przecież napisałem, że miałem. Tak jak pisał kol. nctrns, czytanie ze zrozumieniem się kłania.

    Moje posty dotyczące Kiano - czuję się upoważniony do pisania o Kiano , bo w odróżnieniu od Pana mam tablet tej firmy. I mogę się rzetelnie o nim wypowiedzieć .

    Skoro czuje się Pan upoważniony i posiada Pan tablet firmy Kiano, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby się Pan "rzetelnie wypowiedział" i np. napisał konkretną, rzetelną opinie o sprzęcie. Może ją Pan zamieścić tu na forum ale również poza nim.

    Pana posty natomiast są tylko hejtujące Kiano.

    Pisałem przecież, że już wkrótce zamieszczę moją opinię a Pan ciągle swoje.

    Moim zdaniem Kiano jako wiarygodny producent tabletów i smatfonów ma świadomość, że informacja ma istotne znaczenie dla użytkowników

    Z pewnością. Dlatego dziwię się, że jeszcze nie zrobił porządku z serwisem.

    stąd aktywność Pani Gosi na rózżych portalach i forach.

    Pani Małgosia to pracownik serwisu i broni ona z wszystkich sił, swoich kolegów. Tak jak pisałem gasi pożar w zarodku, informując o swojej pomocy.

    Pozdrawiam

    ---------- Post dołączono o 15:26 ---------- Poprzedni post napisano o 15:11 ----------

    Witam

    W tym temacie miało być krótko, rzeczowo. Zapraszam jednak do tematu: KLIK

    gdzie bardziej szczegółowo przedstawiłem swoją historię. Naprawdę wart poczytać.

    Naprawa pierwsza.

    Objawy: Ekran podczas użytkowania robił się biały w pasy. Pomagało wyłączenie i ponowne włączenie jednak po jakimś czasie znowu pojawiały się pasy. Do tego po kilku dniach doszedł problem reakcji na dotyk. Tablet reagował dosłownie przez kilka pierwszych minut po włączeniu.

    Kiano Assistance: (podaje daty wg protokołu naprawy) Data przyjęcia: 22.08.2013, data wydania: 27.08.2013 w tym dwa dni weekendu.

    W rzeczywistości: Zgłosiłem tablet do naprawy w dniu 19.08 a wrócił do mnie w dniu 28.08 – łącznie 10 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.

    Serwis: Wymienił: układ podświetlenia, taśmę dotykową. Uszkodził opakowanie – ślady po cięciu nożem, rozerwane.

    Ocena serwisu: Bardzo dobra z minusem za opakowanie. Jestem obiektywny i nie mogę ocenić inaczej.

    Naprawa druga.

    Objawy: Objawy z pierwszej naprawy powróciły. Najpierw były to sporadyczne przypadki do momentu, w którym ekran zrobił się biały.

    Kiano Assistance: Data przyjęcia: 26.09.2013, data wydania: 02.10.2013 w tym dwa dni weekendu.

    W rzeczywistości: Zgłosiłem 22.09 2013 tablet z naprawy wrócił 03.10.2013 – łącznie 12 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.

    Serwis: Wymienił: wyświetlacz, dotyk, płytę główną oraz został wgrany nowy soft (datowany na styczeń 2013). Zmieniono numer seryjny, ten widoczny w oprogramowaniu. Tablet wrócił z rysą na ekranie i zadrapaniami na tylnej obudowie. Na moją prośbę wymieniono opakowanie. Dostałem stare, używane po innym tablecie. Ze względu na zmianę opakowania zmieniono numer seryjny.

    Ocena serwisu: Niedostateczny. Naprawili jedną usterkę, wysłali tablet z inną !!!

    W tym miejscu dodam, że w firmie/serwisie Kiano (wg informacji, które podała Pani Małgosia – Kiano) jest wiele działów między innymi dział QC – kontroli jakości. Dział ten sprawdza stan, poprawność działania urządzenia przed wysyłką do klienta po naprawie!!! Z jakim skutkiem opis niżej.

    Naprawa trzecia.

    Objawy: W dniu otrzymania tabletu po drugiej naprawie (przypomnę 03.10.2013), użytkowanie rozpoczynam od sprawdzania poprawności działania. Tablet ma na pierwszym ekranie ikonkę aparatu. Klikam, pojawia się czarny ekran i po chwili tablet powraca do ekranu głównego wyświetlając informację o zamknięciu aplikacji galerii. Więcej już nie sprawdzam!!!

    Kiano Assistance: Data przyjęcia 09.10.2013, data wydania: 15.10.2013 w tym dwa dni weekendu.

    W rzeczywistości: Zgłosiłem 04.10.2013 tablet z naprawy wrócił 17.10.2013 – łącznie 14 dni kalendarzowych w tym cztery dni weekendu.

    Serwis: Wymienił: kamerę, układ odpowiedzialny za połączenie się z siecią poprzez moduł 3G- choć nie zgłaszałem awarii tego modułu. Wgrano nowy soft (datowany na lipiec 2013). Zmieniono numer seryjny w oprogramowaniu. Do karty gwarancyjnej i protokole naprawy Pan technik nie wpisał nic o wymianie modułu 3G! O wymianie dowiedziałem się od Pani konsultant. Nie wpisał również informacji o zmianie oprogramowania. Ponownie na moją prośbę wymieniono opakowanie, tym razem na nowe. Nadano tez nowe numery seryjne.

    Ocena serwisu: Niedostateczny.

    Przypominam, że jest dział kontroli jakości QC. Dlaczego? Tuż przed wysyłką 15.10.2013 dzwoni Pani konsultant i informuje mnie, że ma już mój tablet. Proszę Panią konsultant, zgodnie z umową, o sprawdzenie tabletu, opakowania przed wysyłką. Po paru minutach Pani konsultant oddzwania i informuje mnie, że przykro jej, ale podczas sprawdzania dostrzegła… pyłki na ekranie !!! Informuje mnie, że odda tablet jeszcze raz do serwisu celem wyczyszczenia. Podziękowałem. Nazajutrz Pani konsultant dzwoni i informuje mnie, że już wszystko jest dobrze i wysyła tablet. Jeszcze raz dziękuję.

    Po swoich doświadczeniach uważam, że dział kontroli jakości QC to czysta fikcja stworzona na potrzebę poprawy wizerunku.

    Tablet powrócił w stanie dobrym, jednak już od razu zauważam, że tylna obudowa nie jest z mojego tabletu!!! Sprawdzam dalej, porównuje moją dokumentację stworzoną przed trzecią naprawą i oczom własnym nie wierze. Napiszę krótko: twierdzę, że otrzymałem nie mój tablet. Zgłaszam to Pani konsultant. Nie będę tutaj opisywał szczegółów. Zapraszam do przeczytania mojego posta w tym temacie:

    KLIK

    Otrzymuje swoją kartę Aero2. Rozpoczynam testy. Niestety tablet nie współpracuje bezpośrednio z siecią, brak możliwości uzyskania połączenia.

    Czwarta naprawa.

    Zgłoszona przez sklep, w którym kupiłem tablet.

    Objawy: brak możliwości uzyskania bezpośredniego połączenia z siecią przy wykorzystaniu karty sieci Aero2.

    Kiano Assistance: Data przyjęcia 07.01.2014, data wydania 09.01.2014

    W rzeczywistości: Zgłosiłem 27.12.2013 odebrałem ze sklepu 14.01.2014 – łącznie 19 dni kalendarzowych.

    Serwis: Naprawił: usunięcie przerwy w łączności 3G ?!

    Ocena serwisu: Niedostateczny. Tablet jak nie współpracował z Aero2, tak dalej nie współpracuje.

    17 stycznia ponownie pojawiam się w sklepie i składam reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową.

    Usterka ta sama: brak możliwości połączenia się z Internetem przy wykorzystaniu karty sieci Aero2. Tym razem jednak pomimo pewnych zastrzeżeń ze strony sklepu, żądam zwrotu gotówki.

    Rozpoczynam konsultacje z rzecznikiem praw klienta.

    Przed upływem 14 dni otrzymuje ze sklepu informację (datowaną na 27.01.2014), w której sklep powołuje się na przeprowadzoną weryfikacje techniczną, która nie potwierdza mojej reklamacji. Wysyłam więc listem poleconym pismo z prośbą o udostępnienie tej weryfikacji.

    Mijają kolejne dni. Codziennie sprawdzam na stronie internetowej sklepu status mojej reklamacji. Wyglądało to tak:

    17.01 – 23.01 - Twoja reklamacja została zarejestrowana.

    24.01 - 10.02 - Twój towar jest w serwisie

    10.02 – 13.02 - Twoja reklamacja została zarejestrowana.

    13 luty 2014 – Twój towar oczekuje na odbiór w sklepie.

    Dzwonię na infolinię sklepu, chcąc dowiedzieć się, co dalej w przypadku jeśli towar nie będzie sprawny (na wszelki przypadek mam przygotowane pismo). Pan konsultant z infolinii, mówi, że pismo nie będzie potrzebne.

    Sklep uznał moją reklamację i zwróci mi pieniądze.

    Sklep w kolejnym piśmie (które otrzymałem już po zwrocie pieniędzy) informuje mnie, że wynik weryfikacji został uzyskany przez sklep podczas rozmowy telefonicznej z serwisem!!! Na jej podstawie wysłał mi pierwszą odpowiedź. Pisze też, że niektóre zgłoszenia wymagają dłuższej diagnostyki. Dopiero po moim piśmie z żądaniem wysłania tej weryfikacji, sklep jeszcze raz skontaktował się z serwisem, przedstawił moje żądania i wtedy serwis zmienił zdanie. Potwierdził wnoszoną prze zemnie wadę a co za tym idzie sklep uznał moje roszczenie dotyczące zwrotu gotówki za zasadne.

    14 lutego z samego rana pojawiłem się w sklepie i sfinalizowałem całą sprawę.

    Zakończyłem swoją przygodę z tabletem Kiano Core 10.1 Dual 3G.

    Podsumowując.

    Nigdy nie kupię już produktu firmy Kiano. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy.

    Pozdrawiam

    Edytowane przez dj.doc
    Poprawa linku do tematu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Panie dj.doc nie jestem pracownikiem serwisu , a pracownikiem marki Kiano.

    Serwis to odrebna i zewnętrzna firma.

    Czytając Pana post , przykro mi slyszeć , ze miał Pan problemy. Jednoczesnie

    pragne podkreslic, ze w tym momencie dla linii Elegance mamy już zupełnie

    inne procedury i odrębny zespół dla tej linii.

    Ponieważ jest Pan osoba bardzo zaangazowana i z pewnoscią dokladną,

    mam do Pana pytanie : czy zechciałby Pan nam pomoc, a takze i

    forumowiczom i przetestowac nasz tablet Kiano Elegance by Zanetti 8 z 3G.

    Jak Pan z pewnoscia zauwazy jest to juz zupelnie inny tablet - cala

    linia Elegance by Zanetti to efekt naszej ciezkiej, dwuletniej pracy, wsłuchiwania sie w opinie ,

    spostrzezenia uzytkownków i ich potrzeb.

    Po testach prosimy by opisał Pan swoje doswiadczenia i byc moze podzielił

    sie nimi rowniez z forumowiczami, a jesli zaszłaby potrzeba serwisu to

    prosze sie podzielic rowniez opiniami na temat obslugi serwisowej. Jestesmy

    otwarci na konstruktywna krytyke i uwagi, bo to daje nam feedback na temat

    tego , co powinniśmy jeszcze poprawić.

    Jeszcze raz pragne podkreslic ze nie jestem pracownikiem Rg Media , a

    pracownikiem marki Kiano i przykro mi z powodu Pana poprzednich doświadczeń.

    Jeżeli uzna Pan moja prośbę za wartą uwagi prosze o mail na

    marketing@barelpoland.com z nr telefonu - wtedy mozliwy bedzie kontakt

    bezposredni lub nawet spotkanie.

    Prosze tez nie odbierac tego pytania jako formy przekupienia Pana, a jedynie

    checi wspołpracy i wsłuchania sie w opinie, głosy naszych uzytkowników. A

    takze Pana opinia jako uzytkownika poprzedniego modelu i nowego - czy

    idziemy w dobrym kierunku.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moja przygoda z Kiano zakończyła się również szczęśliwie – zwrotem pieniędzy z tytułu niezgodności towaru z umową. Byłem posiadaczem Kiano 7 Pro Dual, zakupionym w październiku zeszłego roku. Przy zakupie głównymi cechami które zdecydowały o wyborze była pojemność akumulatora – zależało mi na jak najdłuższym działaniu, dobry ekran oraz prędkość urządzenia - wiadomo. Niestety podobnie jak dj.doc na forum trafiłem, jak już zaczęły się problemy. Tablet działał na baterii makabrycznie krótko: 2 do max 2,5h przeglądania netu i to przy jasności na minimum oraz wyłączonym BT i synchronizacją. Ładowanie trwało około 4-5h. W grudniu przestał się w ogóle ładować, wiec pojechał do „serwisu” RG Media. Po około 11 dniach został odesłany:

    Info od serwisu

    BATERIA POPRAWNY CZAS PRACY OD 2 H DO 4 H. WYMIANA GNIAZDA ŁADOWANIA ORAZ ŁADOWARKI. INFORMACJA DLA KLIENTA.

    Tablet się już ładował, ale trwało to znacznie dłużej – 13h

    W międzyczasie na pewnym forum znalazłem tajemnicze zdjęcie:

    http://img708.imageshack.us/img708/5074/mmfj.jpg

    Wg specyfikacji tablet miał mieć baterię o pojemności 3600mAh, na fotce jest 2800 mAh :/

    Tablet pojechał znów do RG z takim zgłoszeniem:

    Po naprawie tablet ładuje się około 13 godzin! Czas pracy na baterii po takim ładowaniu 2-2,5 godziny (podświetlenie na minimum, synchronizacja wyłączona itd.) 2. Po całkowitym wyłączeniu tabletu nie można go uruchomić. Trzeba podłączyć ładowarkę i wtedy tablet się normalnie uruchamia. 3. Czasem tablet pozostawiony na kilkadziesiąt minut potrafi sam się wyłączyć, wtedy żeby go uruchomić potrzeba choćby na chwilę podłączyć ładowarkę. 4. Wskaźnik baterii działa nieprawidłowo. W ciągu niecałej godziny potrafi spaść do około 15%, potem podziała następną godzinę, denerwując użytkownika monitami o niskim stanie baterii. Przy około 4% wyłącza się. 5. Na karcie serwisowej zaznaczono, że są rysy na ekranie i brak folii. Folia jest i to w dodatku fabryczna. Drobne ryski są jedynie na folii. Przy naprawie proszę o poprawne opisanie stanu urządzenia. 6. Proszę o oficjalną odpowiedź w sprawie prędkości procesora, Moje urządzenie wydaje się być niezgodne ze specyfikacją (prędkość 1,4 zamiast 1,6) 7. Proszę również o informację o pojemności baterii w moim tablecie, jeśli to możliwe to proszę o fotografie nadruku na akumulatorze z parametrami baterii.

    Po niecałych 3 tygodniach tablet wrócił z „serwisu”:

    PARAMETRY BATERII TO 3000mAH, WYMIANA BATERII, AKTUALIZACJA SYSTEMU. INFORMACJA DLA KLIENTA.

    Dodatkowo dostałem informację od serwisu, że gniazdo USB było obluzowane przez nieprawidłową eksploatację, dokonano naprawy, ale w przyszłości zostanie to potraktowane jako uszkodzenie mechaniczne a naprawa będzie odpłatna 250 zł (płyta główna + czas pracy serwisanta).:facepalm:

    Pierwsze ładowanie trwało standardowo 5h, drugie i kolejne po 15h, a więc kolejna reklamacja, tym razem do sklepu w ustawowym trybie niezgodności z umową :

    Niniejszym chciałbym zareklamować towar jako niezgodny z umową.

    Określenie niezgodności:

    Pojemność baterii 3000 mAh zamiast 3600. Szybkość procesora 1,4 zamiast 1,6Ghz.

    Wg specyfikacji zamieszczonej na stronie producenta Pro 7 Dual | Kiano , pudełku oraz na Państwa stronie (w tej chwili produkt jest niedostępny) , akumulator ma pojmność 3600mAh, prędkość procesora 1,6Ghz

    Poprosiłem o informację serwis Kiano na temat rzeczywistych parametrów . Dostałem mailową oraz pisemną informację na zgłoszeniu serwisowym że bateria ma pojmność 3000 mAh.

    Prędkość procesora w tym tablecie, wszystkie programy testujące określają na około 1400 Mhz, serwis nie odpowiedział mi niestety na to pytanie, na szereg innych również.

    Po 15 dniach i telefonie do sklepu otrzymałem informację, o zwrocie pieniędzy.

    Uffff

    Pozdrawiam

    post-193223-14255742798316_thumb.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja też jestem po zaciekłej walce z serwisem kiano,kupiłem bubla pod nazwą core 10.1 3g dual i po czterech wizytach w serwisie sprzęt nadal nie działał jak trzeba,znaczy się nie " gadał" z aero,a po każdej wizycie tablet wracał w gorszym stanie wizualnym i technicznym. Po czwartym razie ciśnie mi tak bardzo skoczyło że wysiliłem się i znalazłem w necia adres mailowy do samego prezesa i nasmarowałem co mnie boli. Zrobiłem to bez przekonania na jakikolwiek efekt,ale o dziwo kilka godzin po wysłaniu maila zadzwoniła do mnie miła pani i zaproponowała wymianę tableta,oczywiście się nie zgodziłem bo wolałem zwrot kasy...i po tygodniu przestałem być "dumnym" posiadaczem tego tableta...na szczęście

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    http://tinyurl.com/m4ng9g2

    Panowie, pomóżmy w jakże cennej inicjatywie :mad:

    Edytowane przez barto_77
    adres

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    aipp
    Witam,

    tak, jak pisałam - odwiedzam forum by pomóc. Oczywiscie podaję mail z prosbą o kontakt - gdyż z moją skrzynka mailową jestem na bieżąco i moge reagować szybciej niż przegladając posty. Oczywiscie życzylabym sobie, aby klienci , którym udzielilam informacji czy skontaktowałam z technikami czy też , których sprzęt za moim pośrednictwem trafil do serwisu - opisali jak zakończyła się taka pomoc . Jednak jest to tylko i wylącznie chęć i wola tych uzytkowników, którzy mogą zamieścić lub nie taki post. W większości przypadków, po pomyślnym zalatwieniu sprawy tacy użytkownicy znikają z forum.

    Użytkowników niezadowolonych jest niewielu, zarówno tutaj , jak i wogóle - prosze wziąc pod uwagę fakt dystrybucji w 17 -stu krajach.

    Nie jesteśmy idealni, ale bardzo się staramy i mamy przekonanie , ze jest coraz i coraz lepiej. Im więcej maili z uwagami i spostrzeżeniami otrzymamy , tym więcej będziemy wiedzieć o potrzebach naszych klientów.

    Pozdrawiam i jestem do dyspozycji pod mailem marketing@barelpoland.com

    Jakby zawsze tak było to świat byłby naprawdę piękny! Niestety zejdźmy na ziemię - Serwis Kiano ma w nosie klientów i zapisy gwarancyjne! Pomimo już 5 (piątej)! naprawy gwarancyjnej firma ma w nosie klienta nie honorując własnych zapisów gwarancyjnych (wymiana sprzętu po 3 naprawie). W tej sprawie interweniowałem zarówno telefonicznie jak i drogą e-mail - wszystko to na nic, nawet nikt nie zadał sobie trudu aby odnieść się do moich interwencji! Tak więc nie rozczulajmy się za bardzo nad tymi szalenie zadowolonymi klientami "opuszczającymi z zadowoleniem" to forum

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x