Skocz do zawartości
dj.doc

Kiano (RG Media) - Serwis czyli pięta Achillesa firmy Kiano

    Rekomendowane odpowiedzi

    http://tinyurl.com/m4ng9g2

    Panowie, pomóżmy w jakże cennej inicjatywie :mad:

    Panowie i Panie tutaj dopiero można poczytać o serwisach innych firm. Kiano Assistance przy nich to bardzo dobry, szybki serwis. Jak trzeba to naprawiają, wymienią na nowy lub oddadzą pieniądze. W innych napiszą że wina użytkownika i mają cie gdzieś.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Póki co 90% postów dotyczy Kiano. Wszystkie oczywiscicie negatywne. Jeden pozytw wśród nich jest pewnie pracownika Kiano/RG Media

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Nie chce bronić serwisu Kiano, bo jeszcze nie miałem z nimi styczności ale

    Póki co 90% postów dotyczy Kiano.

    ręce opadają.... Piszecie, że ludzie od kiano piszą pozytywne opinie, żeby poprawić opinie swoją. Nie wiem, może tak, może nie, ale albo kolega barto_77 nie skończył pierwszej klasy podstawówki, albo pracuje dla konkurencji. Dlaczego?

    5 opinii na temat kiano na 19. W tym jedna pozytywna. No to faktycznie 90% jak nic. I jak tu polegać na opinii ludzi z forum, jak na siłę przeistaczają fakty, żeby coś z hejtować?

    Edytowane przez kiler73
    Regulamin-3.2 Nie używamy wulgaryzmó "cenzurowanych" przekleństw w postaci kropek/gwiazdek itp.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kob_pl

    Ja cały czas twierdzę, że serwis Kiano czy też Barel Poland niechętnie dba o swoich klientów, zwłaszcza tyczy się o ostatnią akyualizacje do Kiano Dual Core 3G, gdzie wyszła aktualizacja dla 4.2 - ale nie działa u wszystkich. Co do poprawki mija już 2 miesiąc.

    Edytowane przez kiler73
    Nie cytujemy posta poprzedzającego, słownictwo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja akurat miałem ostatnio styczność z serwisem Kiano - złego słowa nie powiem. Wysłałem Pro 10 Dual z wadą wyświetlacza (lekkie przebarwienia zmieniające się pod naciskiem od spodu). To tablet kumpla (mój odpukać chodzi bezbłędnie), który nie zwracał na to uwagi, ale go pogoniłem, żeby to naprawić.

    Po kilku dniach dostałem informację, że wyświetlacz został wymieniony a dzień później kurier dostarczył naprawiony tablet.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lysy68

    Ja na naprawę swojego tableta Kiano Pro 10 Dual czekam już ponad 30 dni kalendarzowych.

    -20 luty 2014 zgłoszenie reklamacji.

    -21 luty 2014 przyjechał kurier.

    -25 luty 2014 potwierdzenie dostarczenia do serwisu i przystępowanie do naprawy

    - i to koniec korespondencji ze strony Kiano i serwisu

    Żona już 3 razy dzwoniła na infolinię Kiano i

    - 18.03.2014 powiedziano jej ,że już przyszły części do serwisu i najpóżniej za 3 dni tablet będzie odesłany do nas (kuriera z naprawionym tabletem brak)

    - 28.03.2014 miał być wysłany mail do godziny 16 z informacją o stanie naprawy (brak odzewu)

    - 31.03.2014 ponownie miał zostać wysłany mail do godziny 16 z informacją stanu naprawy(17.55 brak info)

    Za chwilę mnie szlak jasny trafi bo już 30 dni kalendarzowych minęło!>:(

    Dziecko mnie już nagabuje o tableta a ja świecę oczami!!!!!

    Ciekawe ile jeszcze tak będę zwodzony z tą naprawą bo jeśli nie mogą naprawić to albo niech przyślą nowy egzemplarz albo zwrot gotówki robią i będzie po sprawie.

    Także pierwsza styczność z Kiano i serwisem i już nawalają na całej lini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Edytowane przez lysy68

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lysy68

    7.04.2014 w końcu wrócił mój tablet.

    i co się okazało-skucha na całej lini ze strony serwisu!

    -płyta główna wymieniona

    -ładowarka wymieniona

    -panel dotykowy wymieniony

    -sprawdzony pod względem technicznym przez technika

    i teraz jaja

    -nie ładuje

    -ekran na pół jasny-ciemny(miga przy dociskaniu obudowy

    -paprochy pod panelem

    co za firma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad:

    Edytowane przez kiler73
    Słownictwo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam wszystkich.

    Mnie również spotkała nie miła niespodzianka ze strony serwisu Kiano.

    Tablet kiano blade city 2 po raz czwarty trafił do serwisu.

    Za pierwszym razem zgłaszane były usterki z:

    -opornie działający dotyk,nie zawsze reagował

    -strasznie mocno grzała się tylna część obudowy na wysokości wejścia hdmi

    -tablet uruchamiał się ponad 5minut

    Podjęte działania:

    -wymiana płyty głównej

    -wymiana dotyku

    -wgrane oprogramowanie

    Drugi raz zgłaszałem usterki dotyczące:

    -uruchamianie tableta trwa bardzo długo (wisi na logo android)

    -bardzo mocne grzanie się tylnej obudowy

    -oporny dotyk

    Podjęte działania:

    -czyszczenie taśmy dotyku

    -wgrane oprogramowanie

    Trzecie zgłoszenie było identyczne jak dwa pozostałe.Zakończyło się ono wgraniem oprogramowanie i czyszczeniem taśmy.

    W czwartym zgłoszeniu dołączyłem pismo dotyczące wymiany tableta zgodnie z punktem gwarancyjnym.Zgłaszane były takie same wady jak wyżej.Od serwisu kiano dostałem na e-maila informacje co zostało zrobione.Oczywiście nie byłem zaskoczony-wgrali nowe oprogramowanie.

    Mam nadzieje,że nie będę musiał wysyłać sprzętu po raz 5.

    Pani Kiano -Małgosia czy firma Kiano wymienia sprzęt po trzech nieudanych naprawach zgodnie z punktem gwarancyjnym?

    Na koniec dodam,że oprócz tych niemiłych doświadczeń firma Kiano działa bardzo sprawnie.Sprzęt wysłany na gwarancję wraca do mnie w przeciągu 10 dni za co należy się wielki plus.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam.

    Wczoraj wrócił do mnie tablet...

    Oczywiście poza wgranym na nowo oprogramowaniem nic nie zrobili,a dotyk nadal działa jak mu się chce.

    Nawet nie odpisali na pismo dotyczące wymiany tableta na nowy wolny od wad-zwyczajnie mnie olali i podejrzewam,że każde kolejne wysłanie tableta na gwarancję będzie kończyć się aktualizacją oprogramowania.

    Nie wiem kto w ty serwisie pracuje,ale wiem jedno:

    NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ NIC Z FIRMY KIANO

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x