Skocz do zawartości
dj.doc

Kiano (RG Media) - Serwis czyli pięta Achillesa firmy Kiano

Rekomendowane odpowiedzi

lysy68

no czekam na powrót tableta z powtórnej naprawy.myślałem ze przed świętami go dostanę ale niestety przyjdzie po świętach.zobaczymy jak będzie bo napisali że:

-wymieniona ładowarka

-wymieniona antena wifi

-wymieniona taśma lcd

-wyczyszczony panel dotykowy z brudów

czekam z niecierpliwością:hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lysy68

nie uwierzycie ale tablet przyszedł 22.04 z naprawy i dalej jest problem z ładowaniem a dodatkowo jak dotykam wtyczkę

ładowarki to ekran miga.24.04 znowu trafił do serwisu - to już trzeci i ostatni raz :mad:

co jam mam w tym momencie myśleć o tym wszystkim!!!!!!!!!!;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lysy68

no i tablet znowu wrócił z serwisu.na chwile obecną jest ok ale zobaczymy.jak się znowu popsuje to już do sklepu po zwrot kasy ide i koniec z kiano!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ab89

Witam forumowiczów,

siadł mi tablet Kiano Elegance 9.7, czytając posty na tym forum mam wątpliwość, czy wysłać go korzystając z Kiano Assistance, czy reklamować tablet u sprzedawcy? Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dj.doc

Witam.

Domyślam się, że tablet jest na gwarancji, reklamacje będziesz składał z tego tytułu i zależy ci na naprawie.

Wysyłając tablet do serwisu z wykorzystaniem usługi Kiano Assistance, szybciej dotrze do serwisu i z niego wróci.

Składając reklamacje w sklepie wydłużasz czas naprawy o kilka dni. Sklep i tak wyśle tablet do tego samego serwisu.

Inaczej się ma sprawa w momencie gdy będziesz chciał odzyskać pieniądze, wtedy musisz składać reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową w sklepie. Poszukaj przepisów dotyczących tej formy.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ab89

Witam,

dzięki za szybką odpowiedź. W zasadzie to naczytałem się opinii o pękniętych (poserwisowych) ekranach, uszkodzonych obudowach itp., więc chciałem zweryfikować opinie, czy należy bać się serwisu RG Media. Reklamując sprzęt u sprzedawcy mam możliwość spisania protokołu przekazania sprzętu do serwisu, więc przyjmujący sprzęt ocenia m.in. stan "fizyczny" sprzętu i w razie "wtopy" mam podkładkę. Reasumując- czy RG Media jest tak złe, jak to jest opisane wyżej, czy nie ma się czego bać i korzystać z Kiano Assistance ... Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym oddał do sklepu, dłużej poczekasz niż w przypadku Kiano assistance ale w razie jakiś cyrków ze strony serwisu to Ciebie to nie obchodzi bo oddałeś do sklepu w związku niezgodności towaru z umową. Z własnego doświadczenia i z postów zamieszczonych na forum to myślę że jest się czego bać, zanim oddasz go w sklepie zrób zdjęcia przy sprzedawcy(on też swoje zrobi), będzie podkładka w razie W.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dj.doc

Witam

Reasumując- czy RG Media jest tak złe, jak to jest opisane wyżej, czy nie ma się czego bać i korzystać z Kiano Assistance ...

Naprawdę, chciałbym napisać: " Nic się nie bój. Serwis RG Media jest the Best, a usługa Kiano Assistance i dedykowany konsultant to taka wisienka na torcie" ;)

Naprawdę, chciałbym ale po moich doświadczeniach :mad: z firmą, serwisem, które opisałem na forum nie pozwala mi na to uczciwość wobec innych użytkowników oraz siebie.

Jednak ty nie stoisz na straconej pozycji.

Pani Małgosia - Kiano pisała, cytuje:

"Jednoczesnie pragne podkreslic, ze w tym momencie dla linii Elegance mamy już zupełnie inne procedury i odrębny zespół dla tej linii".

Ja miałem pecha, należałem do tej "gorszej grupy klientów" (nie chcę urazić innych tym opisem i przepraszam jeśli ktoś poczuje się urażony). U mnie naprawa pewnie wyglądała tak. Pan technik rano na stole stawiał kubek z kawą, ciasteczka i dyskutując z innym Panem technikiem, zabierał się za naprawę. Efekty tych napraw opisałem.

W twoim przypadku po tym co napisała Pani Małgosia - Kiano, jest pewnie inaczej ;)

Pan technik ubrany w specjalny kombinezon, po przejściu przez śluzę oczyszczającą, wchodzi do sterylnego pomieszczenia i tam w ciszy i spokoju naprawia tablety z linii "Elegance".

Podsumowując.

I tak nie masz wyjścia, chcąc naprawić tablet musisz go wysłać do serwisu. Przygotowanie swojej własnej dokumentacji (wygląd, stan techniczny) tabletu przed wysyłka nie zaszkodzi. Czy pomoże? W moim przypadku pomimo moich próśb, nikt z serwisu/firmy, nie pokazał mi swoich dowodów, które ponoć przygotowuje specjalny dział rejestracji, czy też super dział kontroli jakości :mad: . Oddanie do sklepu - tak jak piszesz - nie jest złym pomysłem, gdyż sklep spisuje protokół reklamacyjny, w którym jeśli dopilnujesz, szczegółowo opisze stan twojego tabletu przed wysyłką a ty odbierając masz czas na spokojne i dokładne obejrzenie na miejscu tabletu po naprawie.

Życzę powodzenia.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ab89

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi. Jutro (środa, 21.05) oddaję tablet do sklepu, wyniki mojej "przygody" z naprawą Elegance przedstawię w bliżej nieokreślonej przyszłości. Mam nadzieję, że podzielę się radosnymi wieściami ... Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam forumowiczów,

siadł mi tablet Kiano Elegance 9.7, czytając posty na tym forum mam wątpliwość, czy wysłać go korzystając z Kiano Assistance, czy reklamować tablet u sprzedawcy? Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam.

Witam Pana,

prosze być spokojnym, w zaleznosci od potrzeby serwis trwa u nas od 3 do 5 dni. Jesli nie oddał Pan jeszcze tabletu do sklepu, proszę skorzystac Kiano Assistance - a tablet dobrze zabezpieczyc oddajac kurierowi. W razie pytań pozostaje do dyspozycji. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.