Skocz do zawartości
dj.doc

Kiano (RG Media) - Serwis czyli pięta Achillesa firmy Kiano

    Rekomendowane odpowiedzi

    ab89

    Pani Małgosiu - póki co, to mam większe zaufanie do forumowiczów, niz do Pani ... dawno, dawno temu, w odległej galaktyce ... natknąłem się na Pani wpis dotyczący aktualizacji Androida do Elegance i co ... czerwiec za pasem, a o aktualizacji cisza ... tablet leci do Was poprzez sklep (nie wiem czemu przy przyjmowaniu tabletu obfotografowano go z każdej strony, szczegółowo opisano jego stan, zawartość pudełka etc. - czyżby i oni mieli złe doświadczenia?) Jeśli sprawa zakończy się po mojej myśli, to z czystą przyjemnością opiszę ten fakt na tym forum. Pozdrawiam serdecznie Panią i wszystkich czytających ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kob_pl

    Zgadzam się z tobą. Do Kiano Dual Core 3G też już czekam 5 miesięcy. Ciągle opisują że testują system, ale za bardzo nie wierzę w te opowieści

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc
    Napisano (edytowane)

    Witam.

    Jako były posiadacz tabletu Kiano, i autor tego wątku zaglądam co jakiś czas na forum poświęcone tej marce. Ostatnio dało się zauważyć pewną zmianę. którą roboczo nazwę:

    "Kiano w natarciu ;) ".

    Do tej pory najsłyniejszą pracownicą firmy Kiano była Pani Małgosia, która była od wszystkiego i która na wszystko miała jedna i tą samą odpowiedź:"... prosze o mail na ..." ;) i od której do tej pory nie doczekałem się odpowiedzi na zadane pytania. Czyżby Pani Małgosia awansowała?

    Teraz pojawiły się:

    Pani Paulina - Kiano Assistance, nie wiadomo na razie za co jest odpowiedzialna, prosimy napisać - witamy :hurra:

    Pani Ewelina - Kiano Assistance, opowiedzialna za tablety z linii Elegance - witamy :hurra:

    Pani Oktawia - Kiano Assistance, odpowiedzialna za tablety Core 10.1 Dual i Core 10.1 Dual 3G - witamy :hurra:

    Wszystkie te Panie, będą oczywiście pomagać ;) , w ramach swoich kompetencji. Jedno co je już łączy - z wyjątkiem Pani Eweliny, która jeszcze nie napisała tych magicznych słów - to hasło: "... proszę o kontakt przez wiadomość prywatną."

    Na chwilę obecną na topie jest pisanie informacji o "przewidzianych":hyhy: aktualizacjach dla poszczególnych modeli. Podobnie było pół roku temu kiedy to Pani Małgosia dumnie :super: zapowiadała aktualizacje dla modelu Kiano Core 10.1 dual 3G. Pól roku minęło a stabilnej, poprawionej aktualizacji dla wszystkich uzytkowników tego modelu jak nie było, tak nie ma :oops:. Z ciekawością, będę obserwował jak dalej potoczy się działalność tych Pań, mam nadzieje, że aktualni i przyszli użytkownicy produktów firmy Kiano nie będą zawiedzeni :( . Trzymam kciuki :ok:

    Pozdrawiam

    Edytowane przez dj.doc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Rygiel

    Mnie zablokowali na ich fanpage na Facebooku po tym jak napisałem, że dedykowana klawiatura od Kiano nie działała dla tego właśnie tabletu. (żadna ze sklepu) Nawet sprzedawcy mieli beke.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Witam.

    Co takiego się wydarzyło, że Pani Paulina, Pani Ewelina, Pani Oktawia zostały zbanowane ::zdziwko:

    Szokiem jest również zbanowane konto "weteranki " Pani Małgosi :zdziwko:

    Kto teraz będzie "pomagał" ;) użytkownikom tabletów? Kto zapowie nową aktualizację?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    AndropaX

    Przeczytaj wymagania dotyczące przyznawania tutaj oficjalnych kont i dowiesz się dlaczego, a bez takiego konta taka działalność jest niedozwolona.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kob_pl

    Kiano podpisała się swoją słabością co do użytkowników, zablokowali mój profil na Facebooku, abym nie mógł rzetelnie komentować ich poczynania na ich stronie.

    Reasumując, Panowie i panie z firmy Kiano żal mi was i to co robicie z klientami.

    Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam pisze w sprawie tabletu kiano by Zanetti 9.7, zakupiłem go rok temu pomijając złą decyzje, jak większość posiadaczy tego jak i podobnych modeli Kiano zostałem oszukany sprzęt działa a raczej nie działa prawiadlowo ekran system nadajniki itp . Wylądował w servisie 4 razy po każdej wizycie zmieniały się jedynie stemple na karcie gwarancyjnej i co ciekawe wgniecenia na obudowie ma już 3 do kolekcji przeprowadzam już gruba wymianę uprzejmości z servisem jak można było się tego spodziewać nic nie uzyskałem oprócz odpowiedzi ze to tulip Mona wina i ze za 50 mogą ją wymienić szkoda ciągnąć wypowiedzi no każdy kto wysyłał ten sprzęt wie o czym mówię. Sprawa jednak dotyczy same servisu nie naprawił mi sprzętu choć twierdzi inaczej (4raz). Co czynić gdy servis z góry jest nastawiony na "NIE" niby być tak nie może ale co mogę zrobić oddać.

    Może pozew zbiorowy jeśli było by nas sporo w końcu nie jeden wydał ponad 800 zł. Można by sprzęty oddać do innego sevisu najlepiej konkurencji i uzyskać niezależną opinie, uderzyć w nich z pomocą UOKiK .

    Nie mam już pomysłów na indywidualną walkę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak się czyta jakie bzdurne wypociny tu tworzycie to płakać się chce...

    A Pan powyżej to już rozwalił mnie całkowicie... A czy tak trudno jest zrobić fotki/filmik sprzętu wysłanego do serwisu?

    Skąd wiesz czy to nie kurier/poczta (nie wiem jak wysyłałeś). Każdy normalny użytkownik, cokolwiek oddaje do serwisu dokumentuje stan w jakim jest to co oddaje do serwisu, nawet samochód oddając do mechanika się opisuje lub dokumentuje w jakim stanie.

    Jeśli winny serwis, to gdybyś miał udokumentowane że oddawałeś w dobrym stanie "fizycznym" musieliby wymienić za free. A tak to takie głupie i bezmyślne pisanie, "bo mi powgniatali obudowę", a skąd wiedzieć ktoś ma czy to nie TY poniszczyłeś a potem domagasz się nie uzasadnionej wymiany?

    Ja rozwaliłem swój Kiano E. 8 3G, wysłąłem do naprawy i wymiany obudowy to w serwisie zamiast narażać mnie na koszty doszli do wniosku że naprawią moją obecną obudowę za free bo się da, zadzwonili z pytaniem czy się zgadzam czy wolę za 50zł nową, zgodziłem się i całkowity koszt naprawy rozwalonego sprzętu kosztował mnie 15zł a wszystko idealnie wygląda i pasuje :mrgreen: Chyba przyznasz że to chyba nie spotykana praktyka że firma zamiast wyszarpać kasę dba o to aby klient wydał mniej i był zadowolony?

    Facet, jakbyś miał jakiekolwiek pojęcie o życiu to nie pisałbyś takich głupot. Mam wrażenie że w większości na forum narzekający to małolaty które sprzęcik dostały, lub wiecznie niezadowoleni z niczego maruderzy...

    Kolego Tenegal, pozew zbiorowy??? Haha, dobre... 90% ludzi wszystko działa, a Ty chcesz się od UOKiK czegoś domagać i nazywasz oszustami producenta... W innym kraju za coś takiego miałbyś proces, no ale polsza to nadal kraj trollingu internetowego...

    Masz dowody winy Kiano? Pisz reklamację, muszą ją uznać, jeśli nie składasz wniosek w sądzie i wygrywasz skoro zostałeś oszukany... Tylko coś mi się wydaje że wszyscy krzykacze stąd poprzegrywaliby procesy jeden po drugim, ciekawe tylko co wtedy byście napisali, że sądy w zmowie z Kiano są?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x