Skocz do zawartości
dj.doc

Kiano (RG Media) - Serwis czyli pięta Achillesa firmy Kiano

    Rekomendowane odpowiedzi

    Pomyśl zanim napiszesz mam zdjęcia sprzętu mam dokumentację tylko co mi po tym skoro już w servisie stan przyjętego jest opisany jako uszkodzony , i tyle mogę sobie reklamacji składać jak im udowodnienie takie czynności, ja im zdjęcie a oni to win moja i pytanie czy wymienic, tylko ze obudowa to nie problem skoro za 50zl proponują wymianę gorzej iż sprzęt jest bezużyteczny odsylaja mi go otwieram używam 30.min i pakuje ponownie bo czysty system nie nadaje się do użytkowania. Źle ci się wydaje skoro myślisz że większość ludzi posiadających problemy z.kiano to dzieci. Jak mam nazwać kogoś kto odsyła mi nienaprawiony sprzęt do tego uszkodzony 4.razy ? Myślisz że nie uzbiera się 20 osób oszukanych przez Kiano? Życzę ci szczerze abyś miał podobną sytuację i trafił na podobnego trolla który rzuci. Ci haslem, co servis uszkodził sprzęt co servis nie naprawia tylko oszukuje to twoja wina . Oczywiście wydatek 1000.zł można spokojnie wyrzucić do kosza?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kob_pl

    Nspewmo znajdzie się więcej osób niezadowolonych z usług Kiano. Ja się przyłączam. A ten co tak pozytywnie pisał o tej firmie sam w niej pracuje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ab89

    ... a mi zdechło Kiano Elegance 9.7, na ekranie pojawiały się różnego typu artefakty, tablet resetował się, a czasami zawieszał na "boot logo" i ... czytając wpisy na forum o profesjonalnym ... olewaniu klienta przez rgmedia reklamację złożyłem przez sklep. Czekałem na naprawę prawie 4 tygodnie, ale zwrócono mi naprawiony tablet bez żadnych dodatkowych usterek ani obrażeń zewnętrznych. Ciekawostką jest jednak fakt, że opinia serwisowa wykryła usterkę ... baterii + flashowanie romu, za co serwis chciał 100 zł. Z uwagi, iż reklamowałem sprzęt jako niezgodny z umową, koszty serwisu poniósł sklep. Potwierdziła się jednak opinia o rgmedia, że jak usterka sprzętu jest poważna, a sprzęt ma powyżej 6 miesięcy, to jedyny wpis, jaki znajdzie się w w opinii serwisowej i gwarancji to ... "wymiana baterii + flash rom" na koszt klienta. Reasumując, jest to pierwszy i ostatni mój zakup Kiano, może i firma stara się o wizerunek, ale zaufanie do firmy buduje się poprzez m.in. sprawny i "obiektywny" serwis, a tu rgmedia robi im czarny PR. Firmo Kiano, zapamiętaj - jeden niezadowolony klient zrobi więcej złego, niż 100 zadowolonych "klakierów"!

    PS. Pozostawię bez komentarza fakt, iż nieostrożny serwisant tak wymienił baterię oraz "sflaschował" rom, że aż zmienił mi się adres MAC karty sieciowej w tablecie! Mistrzostwo świata ;-)

    Edytowane przez ab89

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam Panie ab89

    przykro nam , że został Pan tak potraktowany przez serwis. Bardzo prosze o kontakt i podanie nr seryjnego urzadzenia oraz o dane do przelewu, a zwrócimy Panu pieniadze, Jeszcze raz przepraszam. Mail z danymi prosze wysłać na [email protected]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dj.doc

    Szok :szok:

    Pani Małgosiu-Kiano Assistance.

    Nie dowierzam własnym oczom :orany: w to co czytam.

    Po pierwsze publiczne, przeprosiny zawiedzionego klienta.

    Po drugie publiczna, deklaracja załatwienia sprawy przez zwrot pieniędzy ( to jest precedens ).

    Szok :zdziwko:

    Zastanawiam się jednak nad jednym.

    Czy to jest stała poprawa zachowania firmy wobec klienta ?

    Czy inni klienci w uzasadnionych przypadkach również, będą tak traktowani ?

    Czy jest to może, jedno bardzo sprytne działanie marketingowe ? Działanie, który pozwoli potem pisać wszystkim chwalacym firmę/serwis na odpowiedzi w stylu: "Kiano nie jest złe zwróciło przecierz klientowi pieniądze".

    Na marginesie w dalszym ciągu nie uzyskałem odpowiedzi na zadane pytania, a chciałbym poznać prawdę.

    Pozdrawiam

    .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Raczej jednorazowa akcja dla mnie servis pozostaje bez zmian sprzęt dalej nie nadaje się do uzytku, szok ze ktoś z kiano proponuje oddanie kasy tylko co z tego jeden klient któremu daje się to co mu się należy "wiosny nie czyni" a w moim przypadku prosiłem o wymianę sprzętu na działający lecz nie przyniosło to skutku i od ponad roku tablet leży co parę tygodni w servisie który nic z tym nie robi ,

    Także jeśli znajdzie się więcej osób jest za podjęciem jakiej kolwiek inicjatywy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ab89
    Witam Panie ab89

    przykro nam , że został Pan tak potraktowany przez serwis. Bardzo prosze o kontakt i podanie nr seryjnego urzadzenia oraz o dane do przelewu, a zwrócimy Panu pieniadze, Jeszcze raz przepraszam. Mail z danymi prosze wysłać na [email protected]

    Witam, Pani Małgosiu,

    jak wcześniej pisałem, to nie ja zapłaciłem, tylko sklep, więc nie roszczę sobie prawa do zwrotu pieniędzy (chyba jestem jakiś dziwny). Skontaktowałem się ze sprzedawcą (duża sieć elektroniki), ale zmieszany kierownik nie wiedział, co powiedzieć ... Bardziej spodziewał bym się propozycji np. wymiany sprzętu na nowy egzemplarz lub przynajmniej ... spotkania "na kawę" z Panią ;-) Raczej nie liczę na spełnienie moich "oczekiwań", więc pozostaje mi gigantyczny niesmak i szukanie sobie następcy Kiano, ale Waszych produktów już nie "dotknę" ...

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kob_pl
    Witam Panie ab89

    przykro nam , że został Pan tak potraktowany przez serwis. Bardzo prosze o kontakt i podanie nr seryjnego urzadzenia oraz o dane do przelewu, a zwrócimy Panu pieniadze, Jeszcze raz przepraszam. Mail z danymi prosze wysłać na [email protected]

    To może i mi zwrócicie mi pieniążki za zakupiony i wadliwy tablet który aktualnie znajduje się w reklamacji w sklepie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    P. Malgosiu.

    Co niesie za sobą taka reakcja dla jednego klienta chciałbym wymienić sprzęt na dzialajacy, po prostu coś co nie będzie mi służyć jako przycisk do papieru za 1000 zł ale bez interwencji serviusu niedługo dostane garść proszku a w obiegowce zaznacza iż taki otrzymali, po tak długim czasie (rok z dniami) nie miałem przyjemności nawet jednego dnia pracować płynie na tym sprzęcie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zibi80

    Witam. Dzisiaj znalazłem ten wątek i teraz dopiero widzę, że to tu powinienem zamieścić swój wpis opisujący moją współpracę z serwisem marki kiano. Nie będę jednak powielał postów, z pewnością niektóre osoby śledzące ten temat czytały moje posty w temacie "obok", pozostałych odsyłam tutaj http://forum.android.com.pl/f686/barel-polska-kiano-czyli-obecanki-cacanki-a-ga-upiemu-radoa-ae-335897/index8.html#post3747065.

    Ostatnio mam mało czasu ale postaram się wybrać do sklepu i tym razem zareklamować towar z tyt niezgodności z umową. O efekcie tego zgłoszenia postaram się napisać.

    Edytowane przez zibi80

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x