@Maserman - uszy w górę 😉
Skoro firma taka jak Nikon ugięła się pod ciężarem swojej winy, to firemka taka jak RS ugnie się tym bardziej.
Wyobraź sobie, że Nikon sprzedaje amatorską lustrzankę (Nikon D600), która ma fabryczną wadę - przy wyzwalaniu migawki chlapie olejem i brudem. Po kilkuset, kilku tysiącach zdjęć masz zafajdaną matrycę. Przez dwa lata Nikon kazał kupującym czyścić matrycę gruszką. Aż zrobiono im dwa pozwy zbiorowe... 😉 I co? I Nikon zdecydował, że każdemu właścicielowi wymieni układ migawki czy aparat jest na gwarancji, czy nie jest. 🙂
W Polsce ludzie nie są świadomi jakie mają prawa a generalnie każdy boi się sądu, więc woli dać za wygraną, tymczasem sąd to tak samo jak lekarz, czasami trzeba, jeśli się do tego ma dobrych prawników i rację po swojej stronie.
Masz prawo nie wiedzieć, że tablet ma trzymać w Deep Sleep długo, gdyż bateria ma 10Ah (czy tyle ma, to inna sprawa). Masz prawo zgłosić usterkę i masz prawo żądać sprawnego sprzętu.
Pamiętaj, że X-Kom ma tu kogoś, kto czyta wątki i jednemu z użytkowników kazali edutować wątek, bo rzekomo mógł ich pomawiać. Dlatego nie informuj aż tak dokładnie co zrobisz, chociaż procedura jest jasna, bo chociaż kupiłeś w Satysfakcja.PL, to X-Kom oraz RS mają ten sam adres i mieszczą się w tym samym budynku.
Polskie prawo przewiduje możliwość nagrywania na własny użytek bez powiadamiania osoby o nagrywaniu, także w wypadku podejrzenia o działanie na naszą szkodę. Na razie spodziewaj się sprawnego tabletu, a potem zobaczymy co dalej, ale jeśli RS nie naprawił Ci tabletu, to niech drżą.