Nie loguje się bo jest błąd oprogramowania w wersji XEO (czekamy na poprawkę ). Wg Samsunga bierze się to stąd ,że w Polsce każda sieć ma inne parametry LTE (bo raczkuje) i dlatego soft brandowany działa a XEO nie ze wszystkimi. Mam 2 karty U-SIM ( jedna z taryfą Dane (Jump) a druga z wcześniejszą taryfą oraz dane) i żadna nie działa na tym telefonie (nie loguje do LTE) natomiast karta która ma taryfę Dane (Jump) na tablecie normalnie działą z LTE (druga nie). Aby działał LTE musi być odpowiednia taryfa z pakietem danych (na ogół nowe taryfy)+karta U-SIM+zasiąg. W T-Mobile tylko taryfa Jump z pakietem danych + U-SIM powinna działać poprawnie lecz dopóki nie naprawią softu trochę poczekamy 🙁 . Dla ciekawostki dużej różnicy nie odczujecie z LTE bo transfer na poziomie 25Mb/s osiągniecie w H+ .
EDIT:
W T-Mobile znalazłem sposób na uruchomienie LTE (jest ikona i się przełącza w ustawieniach). Na XEO wrzuciłem soft od T-Mobile ( z CSC: TPL ), nie robiłem przywracania ani innych czyszczeń i wszystko zostało jak było wcześniej nic nie zniknęło, na razie mam CSC:XEO i działające LTE ( OTA też działa) , na pewno potrzeba nowej taryfy JUMP(z włączonym LTE !!!) + karta U-SIM ( wiem też ,że konsultanci czasem zapominają przy aktywacji włączyć LTE np. na 4 nr miałem włączone aż w jednym 🙂 ).