Witam,
Posiadam telefon na abonament w sieci Plus i na moje nieszczęście zakupiłem przy przedłużaniu umowy telefon LG L7 II.
Telefon ten posiada fabryczną wadę (brak zasięgu podczas ładowania telefonu w sieci 2G). Jako, że mieszkam w obszarze gdzie jest tylko sieć 2G nie mogę korzystać często z usług sieci (dzwonienie, smsowanie, internet, itp), gdy ładuje telefon. Wiele osób, które mają podobny problem z tym telefonem odsyłało go na serwis, ale serwis nic z tym nie robi i telefony wracają ponoć z wadą.
Będę musiał mój telefon wysłać na ten serwis, ale jeżeli po powrocie z serwisu dalej nie będzie zasięgu podczas ładowania, jakie mam szanse na wymianę niesprawnego telefonu w moim odczuciu na inny model, pozbawiony wad?
Czy ktoś miał może taką sytuację i udało mu się wymienić telefon na inny ?
Pozdrawiam
rajki