Skocz do zawartości
vertigo

Brak autofocuca po naprawie serwisowej.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ja w prawdzie załatwiałem to trochę inaczej bo przez jakąś panią z managementu Motoroli, ale sprawa potoczyła się szybko. W środę info, że będzie nowy telefon a w piątek koło 10. kurier był z paczką. Dzwonić, dobijać się, walczyć!! Pozdrawiam!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie wszystko skończyło się dobrze. W piątek nowy telefon dotarł do serwisu. :-) Uff.

    EDIT:

    Nowy telefon mam z zieloną soczewką mimo, że poprzedni był z czerwoną. Jak jest u Was? W innym poście przeczytałem, że ktoś zamówił nowy telefon z T-mobile i też dostał zieloną soczewkę.

    Jak jest u Was? Czyżby problemy były tylko z czerwoną kamerą?

    Edytowane przez vertigo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wilkor

    Witam wszytkich.

    Telefon dotarł do mnie w poniedziałek, nie mogłem się wcześniej pochwalić, bo nie działało forum.

    Telefonik działa super. Jak tylko naładowałem go, wgrałem 2.2

    Nie mam zastrzeżeń. Jedyne co, to telefon z Bydgoszczy do Warszawy „szedł” 10 dni….

    Patrząc na list przewozowy z DHL, to przez 3 dni czekał aż go odbierze kurier z centrali DHL w Warszawie. Następnie od środy do niedzieli jeździł z nim i czekał na dostarczenie do jednego z głównych salonów.

    Logistycznie uważam, że to porażka. Z Warszawy do Bydgoszczy jechał 1 dzień, a wracając 10 dni !!!

    Wracając do telefonu. Dostałem całe nowe pudełko.

    Soczewka aparatu zielona.

    Pozdrawiam i życzę innym powodzenia w tej sprawie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x