Skocz do zawartości
mika12103

Telefon nie wchodzi w internet, pomimo wlaczonego transferu.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    Mam pytanie odnośnie komórkowego transferu danych w z1 otóż mam wykupiony pakiet 1 GB i jak najbardziej jest on aktywny gdyż sprawdzałem na swoim koncie T-mobile.

    Niestety dwa dni temu zakupiłem nowy telefon i po przełożeniu karty sim nie działa. Gdy z poziomu telefonu włączam transfer danych pisze że wszystko jest włączone a gdy odpalam pierwszą lepszą stronę pisze, że jestem w trybie offline

    Wie ktoś czy to problem telefonu ?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    Edytowane przez Stivi
    Dodany prefiks rozwiazane

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    AndropaX

    Włącz automatyczną kofiguracje internetu i mms

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A gdzie dokładnie mogę znaleźć tą funkcję w ustawieniach ?

    Sorry jeszcze nie ogarniam mam dopiero 2 dni ten telefon.

    ---------- Post dołączono o 22:08 ---------- Poprzedni post napisano o 21:46 ----------

    Okej znalazłem i wszystko działa

    Dziękuję.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wojtsi

    Witam,

    mam podobny problem. Odpaliłem sobie multipack 1GB w orange. Dostałem sms z potwierdzeniem, że pakiet został uruchomiony no i nic z tego. Transmisja danych w sieci komórkowej włączona. Automatyczna konfiguracja zrobiona i nie chce to działać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wojtsi sprawdz w ustawieniach bo może masz zaznaczony "używaj tylko sieci 2G"

    Ustawienia/więcej/sieci komórkowe

    Aha i aby miec LTE to wybierz

    Tryb sieci

    LTE(preferowana)/WCDMA/GSM

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wojtsi

    Problem rozwiązany. Nie chodziło o zmianę ustawień w telefonie tylko o aktywowanie usługi. Wyglądało to tak, że owszem, odpalili mi multipack, ale nie odpalili mi usługi odpowiedzialnej za połączenia telefonu z internetem. Mam coraz większe obiekcje co do tej sieci bo spotykają mnie jakieś dziwne matactwa (przy przedłużaniu umowy), brak profesjonalizmu itp. Nie wiem, może to były jakieś zbiegi okoliczności, ale jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie dokonać zmiany.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x