Moje zapytanie do samsunga na ten problem z LTE i koniecznością zmiany bradingu.
Witam, mam pytanie co muszę zrobić by uruchomić na powyższym telefonie LTE w play (przyp. ACE 3) jeżeli telefon posiada brandowane oprogramowanie w sieci PLUS. Szukałem trochę i wyczytałem iż tylko zmiana oprogramowania na brandowane w sieci PLAY umożliwia korzystanie z dobrodziejstwa LTE w sieci PLAY. Nawet klienci kupujący nowe telefony w sklepie bez brandingu musieli wgrywać brandowane na PLAY by chodziło LTE. I tu moje pytanie jak wgram brandowane oprogramowanie do tego telefonu na sieć PLAY by w pełni korzystać z tego telefonu to czy z tego tytułu nie utracę gwarancji producenta ?
A tu odpowiedź Samsunga.
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Szanowny Panie Bogdanie, jak dobrze rozumiem, zapytanie dotyczy kwestii gwarancji oraz zamiany oprogramowania telefonu.
Obecnie firma Samsung nie wspiera możliwości zmiany oprogramowania urządzenia, z wersji jednego operatora, na wersję innego. Czynności tego typu podejmowane we własnym zakresie mogą wiązać się z utratą gwarancji urządzenia.
Problem z działanie sieci LTE jest nam znany. Kwestia ta wynika z faktu, iż operatorzy sieci komórkowych wprowadzili dostęp do swoich sieci LTE w innej konfiguracji do której urządzenie nie było przygotowane. Obecnie trwają prace nad aktualizacją oprogramowania która wprowadzi wsparcie sieci LTE dla wszystkich operatorów. Ma się ona pojawić niebawem, choć w tej chwili firma Samsung nie opublikowała konkretnej daty.
Zatem hmm mają nasz gdzieś.
Marcin737 widziałem tę 1 stronkę translator przetłumaczył i postaram się coś nie popsuć.
Udało się bez problemu dziękuję bardzo za pomoc. Banalnie proste korzystając https://forum.android.com.pl/topic/297007-odin-flashowanie-oryginalnych-roma-w-samsunga-za-pomocae-odina/