Skocz do zawartości
grzybek1595

karta 32 lub 16gb

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, chcialbym was zapytac jak w naszych g1 sprawuja sie karty pamieci 16 i 32gb. interesowala by mnie raczej 32, ale nie znam sie na kartach wiec pytam:

1. czym roznia sie karty 32gb za 80zl od tych za 140?

2. jak sprawuja sie te karty w g1, czy zamulaja telefon itp

3. jezeli mozecie dodac cos od siebie, poszerzyc moja wiedze na temat kart pamieci, to bardzo prosze, poniewaz jestem w tym temacie zielony :-)

sory za bledy, ale pisze z komy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    slp555

Witam;) kolego, pierwsza rzecz, pokaż przykład karty 32gb za 80zł bo aż nie dowierzam:p ja za swoją 8gb class 6 dałem 70:P

No i właśnie, jeśli jesteś zielony to polecam poczytać coś o klasach kart;) po drugie, do czego będziesz używał karty, to też bardzo ważne, bo jeśli tylko do przetrzymywania muzyki, zdjęć itp, to klasa aż tak ci niepotrzebna. Ja jednak korzystam ze swap, a aplikacje wszystkie instaluje na karcie. Co do tego czy karty zamulają, sam nigdy nieużywałem tak dużych kart, ale czytałem że działają sprawnie na naszym dziadku:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Paniki

Masz nawet 32GB poniżej 20zł, jak wylicytujesz u jednego sprzedawcy który zawyża bardzo koszty wysyłki :E

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Przypuszczam, że będę używał również do swap. Karta ma być "wielozadaniowa", dlatego potrzebuję tak dużej. Mam zamiar oprócz swap'u instalować na niej aplikacje, przechowywać duże liości muzyki i zdjęć.

A tutaj masz kartę 32gb za 70zł Karta MicroSD HC 32 GB + adapter SD - przecena! (1528787577) - Aukcje internetowe Allegro

A tu za 145zł Karta pamięci SDHC 32GB Class 10 SUPER CENA !! (1531631243) - Aukcje internetowe Allegro

Jaka jest różnica?

A i jak byś mógł zapodać coś o tych klasach.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ta pierwsza to chiński bubel, nie wiadomo nawet czy zadziała :P