Witam.
Mam problem ze smartfonem Samsung Galaxy Mini 2 GT-S6500D (sieć PLUS).
Wiem, ze temat był już poruszany ale po godzinach spędzonych na forach nie znalazłem odpowiedzi.
Niedawno miałem niemiłą sytuacje gdzie telefon miał kontakt z wilgocią/wodą. Po oddaniu na gwarancję został zwrócony z anulowaną gwarancją z powodów ,,ślady cieczy".
W telefonie działa wszystko dobrze (m.in. Dotyk, Łapie Wi-Fi itp.) oprócz tego, że telefon nie może połączyć się z siecią.
Na górze ekranu jest znak przekreślonego kółka, a gdy chcę wybrać jakiś numer w tym nawet *100#/*121# wyskakuje komunikat ,,Sieć telefonii komórkowej niedostępna". Gdy chcę się połączyć z tym numerem ,,wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny". Karta sim jest sprawna gdyż działa w innych telefonach, a w tym żadna. Smartfon ,,widzi" kartę gdyż żąda kodu Pin i wyskakują numery zapisane na niej.
Gdy wybiorę Ustawienia-Połączenia-Dodatkowe ustawienia wyskakuje Błąd ,,Błąd sieci lub karty SIM"
Po sprawdzeniu IMEI (*#06#) wszystko jest ok.
Wszystkie blokady- simlock (kodem *#7465625#) OFF
Gdy po anulowaniu gwarancji nie miałem nic do stracenia wgrałem od nowa soft według Forum po zmianach, link nie działa ale niestety nic to nie zmieniło.
Podejrzewam uszkodzenie anteny ale przed wymianą chciałbym spróbować wszelkich metod gdyż z przeglądania innych wątków wynika, iż jest to niekiedy wina oprogramowania.
Prosiłbym o pomoc.