Informacja z #####:
Tablet oddałem do serwisu Samsunga (CSS) przez Saturna.
Po 2.5 tygodniu otrzymałem SMSa informującego, że naprawa została zakończona pomyślnie.
Do zwróconego sprzętu, dołączony był opis naprawy. Nie pamiętam dokładnie tekstu, jednak wynikało z niego że "moduły komunikacji radiowej zostały przekonfigurowane" oraz dokonano wymiany firmware.
Wg. opisu, bateria nie została wymieniona, ponieważ problemy wynikały z nadmiernego poboru prądu przez WI-Fi, 3G, i Bluetooth.
Ponieważ w międzyczasie stałe się szczęśliwym (naprawdę :-) ) użytkownikiem Ipada 2 3G 64, Galaxy zmienił właściciela. Koleżanka z pracy która teraz z niego korzysta, twierdzi że bateria wystarcza jaj na 3-4 dni "normalnego" używania.
Idź chłopie z Twoim Tabem do serwisu, gdyż nie warto się męczyć. Najwyraźniej rekonfiguracja ww. modułów, i wymiana firmware w pełni rozwiązuje problem.