Skocz do zawartości
NeeRek

Awaryjne odzyskiwanie systemu poprzez tryb S/W

    Rekomendowane odpowiedzi

    NeeRek

    1. Pobierasz LG Mobile Support Tool , instalujesz , uruchamiasz ...

    2. Wyłączasz tel .

    3. Trzymasz CAŁY CZAS VOL+ i podpinasz tel pod komputer . vol + trzymasz CAŁY CZAS , pamiętaj :D

    4. Wejdziesz w tryb s/w : pojawi Ci się to na ekranie telefonu .

    5. W LG Mobile Support Tool wybierasz : (u góry) Dodatkowe funkcje -> awaryjne odzyskiwanie systemu .

    6. Zainstaluje Ci się najnowszy stockowy soft .

    7. Cieszysz się stockowym softem i "stawiasz" mi piwo na forum :)

    • Lubię to! 3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    xaneq

    Po kliknięciu w "awaryjne odzyskiwanie systemu" wyświetla mi komunikat "no upgrade items to fix".

    #Edit

    W sumie już nie ważne, udało się zainstalować =)

    Edytowane przez xaneq

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    nemed

    Mala poprawka.W tym trybie owszem instaluje się najnowszy stockowy soft ale dla sieci w ktorej mamy telefon,bez roota i recovery.

    Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cooker
    Po kliknięciu w "awaryjne odzyskiwanie systemu" wyświetla mi komunikat "no upgrade items to fix".

    #Edit

    W sumie już nie ważne, udało się zainstalować =)

    Jak udało Ci się przywrócić pomimo tego błędu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprostuję przyszłościowo.

    1. Włącz aplikacje i postępuj do kroku 5 bez podłączonego do komputera telefonu.

    - Komputer poprosi cię o model telefonu (P-760) i Nr. Seryjny: pod baterią.

    - Pobierze najnowszego rooma i poprosi o podłączenie telefonu: dopiero tutaj podłączamy telefon i instalacja pobiegnie dalej, następnie zakończy i voila!

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lewyx

    A co, jeśli non stop pojawia sie komunikat, ze komputer nie ma połączenia z internetem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lysolus

    Spróbuj połączyć się z inną siecią. U mnie w takim przypadku problemem było proxy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lewyx

    Dostawcę neta mam jednego.

    W ogóle u mnie w LG Mobile Support Tools są same cholerne znaki zapytania, nie ma wersji PL?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dostawcę neta mam jednego.
    W ogóle u mnie w LG Mobile Support Tools są same cholerne znaki zapytania, nie ma wersji PL?


    U mnie pomogło ściągnięcie najnowszej wersji support toola. Tylko trzeba odinstalować poprzednią wersję a czasem skasować też folder LGMOBILEAX (komputer/dysk lokalny/program data[na win7 jest ukryty]/LGMOBILEAX) Spróbować możesz tez na innym komputerze.

     

    Zaglądnąć jeszcze tu http://forum.android.com.pl/topic/195786-znaki-zapytania-w-lg-mobile-support-tool/?p=3865110

    Edytowane przez stahura

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x