Skocz do zawartości
NeeRek

Awaryjne odzyskiwanie systemu poprzez tryb S/W

Rekomendowane odpowiedzi

NeeRek

1. Pobierasz LG Mobile Support Tool , instalujesz , uruchamiasz ...

2. Wyłączasz tel .

3. Trzymasz CAŁY CZAS VOL+ i podpinasz tel pod komputer . vol + trzymasz CAŁY CZAS , pamiętaj :D

4. Wejdziesz w tryb s/w : pojawi Ci się to na ekranie telefonu .

5. W LG Mobile Support Tool wybierasz : (u góry) Dodatkowe funkcje -> awaryjne odzyskiwanie systemu .

6. Zainstaluje Ci się najnowszy stockowy soft .

7. Cieszysz się stockowym softem i "stawiasz" mi piwo na forum :)

  • Lubię to! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
xaneq

Po kliknięciu w "awaryjne odzyskiwanie systemu" wyświetla mi komunikat "no upgrade items to fix".

#Edit

W sumie już nie ważne, udało się zainstalować =)

Edytowane przez xaneq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nemed

Mala poprawka.W tym trybie owszem instaluje się najnowszy stockowy soft ale dla sieci w ktorej mamy telefon,bez roota i recovery.

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cooker
Po kliknięciu w "awaryjne odzyskiwanie systemu" wyświetla mi komunikat "no upgrade items to fix".

#Edit

W sumie już nie ważne, udało się zainstalować =)

Jak udało Ci się przywrócić pomimo tego błędu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprostuję przyszłościowo.

1. Włącz aplikacje i postępuj do kroku 5 bez podłączonego do komputera telefonu.

- Komputer poprosi cię o model telefonu (P-760) i Nr. Seryjny: pod baterią.

- Pobierze najnowszego rooma i poprosi o podłączenie telefonu: dopiero tutaj podłączamy telefon i instalacja pobiegnie dalej, następnie zakończy i voila!

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lewyx

A co, jeśli non stop pojawia sie komunikat, ze komputer nie ma połączenia z internetem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lysolus

Spróbuj połączyć się z inną siecią. U mnie w takim przypadku problemem było proxy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lewyx

Dostawcę neta mam jednego.

W ogóle u mnie w LG Mobile Support Tools są same cholerne znaki zapytania, nie ma wersji PL?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dostawcę neta mam jednego.
W ogóle u mnie w LG Mobile Support Tools są same cholerne znaki zapytania, nie ma wersji PL?


U mnie pomogło ściągnięcie najnowszej wersji support toola. Tylko trzeba odinstalować poprzednią wersję a czasem skasować też folder LGMOBILEAX (komputer/dysk lokalny/program data[na win7 jest ukryty]/LGMOBILEAX) Spróbować możesz tez na innym komputerze.

 

Zaglądnąć jeszcze tu http://forum.android.com.pl/topic/195786-znaki-zapytania-w-lg-mobile-support-tool/?p=3865110

Edytowane przez stahura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.