Aktywowałem właśnie usługę w RBM na kartę 1GB na start oraz doładowałem konto za 50zł czyli otrzymałem dodatkowe 500MB. Korzystając z internetu dane z pakietu ubywają, ale prędkość jest taka sama jaka była przed aktywacją pakietów (na "lejku"). Maksymalna prędkość pobierania jaką udało mi się osiągnąć to 21KB/s z wykorzystaniem pakietu, czyli i tak mniej niż teoretyczne 32KB/s, które oferuje "lejek". Czym jest spowodowana tak niska prędkość? Czy to kwestia mojej lokalizacji (zasięg pokazuje max), problem sieci, czy konfiguracji sieci w telefonie? Z Youtube, który powinien dobrze działać poza pakietem, również nie da się korzystać ze względu na powolne łącze. Aero chodzi 3 razy szybciej... Gdzie leży problem i jak go rozwiązać? Bardzo proszę o pomoc
Napisałem do pomocy technicznej play i otrzymałem taką odpowiedź:
"Szanowny Panie,
Odnosząc się do przesłanej korespondencji, wyjaśniam, że dane podane w
wiadomości nie są wystarczające, aby udzielić wymaganych informacji lub
wprowadzić jakiekolwiek zmiany. Niezbędne są dane potrzebne do
weryfikacji. W tym celu prosiłbym o przesłanie dodatkowych informacji
oraz powołanie się na zgłoszenie numer 76727129.
Bardzo proszę o przesłanie Pańskiego imienia i nazwiska oraz numeru
usługi, którego problem dotyczy. Proszę również o podanie hasła
abonenckiego. Podanie numeru Pesel oraz adresu zameldowania jest
równoznaczne z podaniem hasła. Jeśli sprawa dotyczy niezarejestrowanego
numeru, wymagane jest podanie kodu PUK. Po przesłaniu powyższych
informacji będziemy w stanie przeanalizować sytuację na Pańskim koncie.
Sugeruję również przesyłanie korespondencji poprzez portal Play 24,
wówczas wszystkie zgłoszenia traktowane są jako zweryfikowane."
Co ma mój pesel i adres zamieszkania do telefonu na kartę? Szkoda że jeszcze nie poprosili o nr i hasło do mojego konta bankowego oraz o przesłanie skanu listy haseł jednorazowych...