Skocz do zawartości
bkprzemq

Jak zwiększyć pamięć RAM?

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, mój telefon to LG L9 p760, od pewnego czasu zużycie pamięci ram wynosi ok. 90%.

Jest to irytujące ponieważ telefon nieustannie się wiesza, zamula, niektóre gry nie są się w stanie włączyć z powodu braku pamięci, jak sądzę, nawet fruit ninja potrafi się przyciąć :|

Do sprawdzenia stanu pamięci i w miarę jej oczyszczenia(HAHA oczyszczenia //ciach// to daję !) używam programu Clean Master - zapewne jest to program dla laików no cóż jestem zupełnie zielony w systemie android :)

Jak skutecznie zwiększyć pamięć mojego telefonu chcę żeby śmigał, był szybki jak gepard a nie za każdym razem nazywać go SID (leniwiec z E.L.)

Pozdrawiam

P.S.

Pamięci telefonu ogólnie jako tak mam na poziomie 50 % więc nie jest zawalony appkami. :D

Edytowane przez ldawid

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zrob roota metoda Kingo, zainstaluj titanium backup, zrob backupa zapisow gier, danych, hard reset, instalacja romu v20o metoda by bride, root, greenify.

Wysłano z Lg-L9

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Lysolus

Dolutować sobie kostkę pamięci hehe. A tak serio to nie da się fizycznie zwiększyć pamięci. Jest jedna opcja a mianowicie kernel od Artasa który zwiększa ilość dostępnej pamięci do 860MB, jednak do tego potrzebujesz odblokowanego bootloadera a to wiąże się z utratą gwarancji na zawsze! Nawet jakbyś zdecydował się odblokować bootlaoder to muszę cię ostrzec, że nie każdemu to się udaje.

EDIT: A właśnie jeśli masz problemy z muleniem telefonu to zrób hard reset jak kolega wyżej napisał. Powinno pomóc na ścinanie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

#cytrus224, wow wow wow zrozumiałem z tego: zrób ble ble zrób ble ble... nie obraź się ale dla kompletnego laika jest to trudne, nowość. Ułatwiłbyś mi zadanie gdybyś napisał instrukcje, wypisł proces działania w pkt..