Skocz do zawartości
SAdam20

Test czy tab 3 ma licznik fleshowań czy nie :)

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ponieważ tab nadal szalał z baterią oddałem go do serwisu. Wcześniej wgrałem soft od T-Mobile, reset ustawień, CSC zmieniło się na TPL, w download jest dopisek Samsung Official. Jak wróci bez uwalanej gwarancji to wszystko będzie jasne :) Dam Wam znać za 1-2 tygodni.

    Edit:

    Wychodzi na to, że na dzień 08-04-2014 oraz soft:

    Android 4.2.2

    PDA: P5200XXUANB4

    CSC: P5200XEOANB1

    MODEM: P5200XXUANB2

    Galaxy TAB 3 nie ma licznika Fleshowań

    Sytuacja może ulec zmiania jak (jeśli) dostaniemy aktualizacje do 4.4

    Edytowane przez SAdam20

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    czadar

    SAdam20 dostajesz od mojej szanownej osoby zasłużony stopień sapera :D ...

    chyba faktycznie miałeś coś z baterią albo co gorsza z płytą ... 3mamy kciuki

    qstn jest jak najbardziej zasadny czy tab3 posiada jakiś licznik bo samsung wprowadził ostatnio trochę zmian do innego sprzętu zaczynając od antka JB ... dla przykładu wprowadzili Knox'a który w części romów jest ukryty i dopiero go widać gdy mamy możliwość użycia Triangla na zrootowanym sprzęcie (jak wiadomo na P52XX Tiangle na razie nie działa) ... w nowszych romach zaczynając od wersji antka 4.3 już to widać w trybie download mode tzn wszystkie flagi już znane i te nowsze.... ech coraz trudniej mamy

    PS. może jakiś mały hazardzik, jakiś zakładzik byśmy zrobili ;) ... ja stawiam że na razie TAB nie ma żadnego licznika bo to nie jest topowy sprzęt więc im się nie chciało wprowadzać takich 'udogodnień' a jedynym problemem jest ten już rozpracowany z product code

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Qbax7

    Witajcie :)

    Nasz tablecik nie ma licznika. Flashowałem kilka razy, tablet do serwisu poszedł z powodu wypadku i bez problemu wrócił bez żadnych problemów.

    Edytowane przez Qbax7

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    czadar

    Qbax7 to ważna informacja choć troszkę spóźniona by dostać tytuł pierwszego sapera ;) ale dzięki że potwierdziłeś moją skromną teorię ... mam nadzieję że tak zostanie na zawsze

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobrze, że napisałeś Qbax7. Jeśli nie uwalą gwarancji jednej osobie nie oznacza to jednoznacznie, że licznika nie ma bo można było trafić na gościa, który na to nie spojrzał. Moje zgłoszenie można zatem potraktować jako "grupę kontrolną".

    Tablet wrócił do mnie z gwarancją nienaruszoną, ale za to nie naprawiony bo orły z Regenersis nie stwierdziły usterki. Jeśli jeszcze raz ten problem sie pojawi wyślę taba do seriwsu regionalnego. Tam nie robią na akord i nie zlewają klienta bo mają ich znacznie mniej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    czadar

    myślę że raczej nie chciało im się cokolwiek robić bo ... nieopłacalne jak na gwarancji ... zrobili prosty test czy bateria działa i tyle ... SAdam20 z jakiego miasta jesteś ?... pytam się bo w Warszawie można zawsze podejść do sklepu firmowego Samsunga (jest np w Arkadii) i o ni mają na zapleczu swój serwis ...być może by bardziej się przyłożyli jako że to ta sama firma a Regenersis wiadomo : wszystkie marki z którymi mają podpisane umowy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jestem z Krakowa. W moim mieście jest serwis W&K Włodarski Łukasz. Znam chłopaków z tamtąd i pewnie do nich się przejdę. Sprzęt puściłem na "niezgodność towaru z umową" dla tego wybór padł na Regenersis. Goście z W&K zrobią mi go w 1 godzinę. Mają program napraw w 1 godzinę topowych modeli telefonów od S4, Note 2 no i nasze taby.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    czadar

    Jak obsługują gwarancje to wal do nich w takim razie. Tylko ta godzina trochę podejrzana ... chyba że dają od razu nowy na wymianę ;) Spisz na wszelki wypad nr seryjny Twojego TABa bo może warto by było porównać z jakimś innym, czyli tą samą/podobną serią czy też występuje taki sam problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x