Milenium Mobile
- autoryzowany punkt serwisowy Samsunga
- na stronie jest napisane, że przyjmują też inne marki na gwarancje (Alcatel, Emporia, Nokia)
- oprócz tego robią niegwarancyjne naprawy wszystkich innych
- serwis stacjonujący w Warszawie
Miałem styczność dwa razy. Wrażenia zadowalające, a nawet lepiej. Oddawałem samsunga galaxy s2 po zalaniu - naprawa nie na gwarancji i zaniosłem go z pękniętym wyświetlaczem (na naprawę się nie zgodziłem, więc zrobili tylko ekspertyzę)
Co mi się podobało:
-naprawa trwała dwa dni. więc szybkość bardzo dla mnie zadowalająca.
-dobry kontakt, zadzwoniłem, odebrałem, wytłumaczyli mi wszystko co i jak
-bez żadnych problemów ani przygód
Co mi się nie podobało
-do tej pory nie stwierdziłem, dopiszę jak będę jeszcze kiedyś zmuszony naprawiać tel. i jakaś kicha wpadnie.
Chętnie się dowiem czy ktoś jeszcze miał z nimi styczność. Szczególnie mnie interesuję jak wypadają przy naprawach na gwarancji.