Jak wygląda wymiana tel. ? Wymieniają go w play czy wysyłają do serwisu i oni dopiero przesyłają nowy?
Przy wymianie (w Playu) oddajesz CAŁE, kompletne pudełko (ładowarka, słuchawki, kabelek etc), podeprzyj się żądaniem wymiany składanym na swoim piśmie (muszą Ci potwierdzić przyjęcie tego pisma).
W moim przypadku trwało to ~3 dni (oddałem w sobotę pudełko z podzespołami), wiadomo, kurier odebrał przesyłkę dopiero w poniedziałek. W środę po południu miałem owego HO do odbioru w salonie Play.
Czy jest jakaś szansa że tel dostane sprawny skoro 3 razy naprawiali kamerę i dalej du*a
To nie ma znaczenia - Ty oddawałeś do naprawy w serwisie. Teraz będzie miał wymianę.
Ile jest gwarancji na nowy tel? (zostaje stara czy jest nowa pełna)
Masz NOWE urządzenie i "poleci" nowa gwarancja. Pilnuj dokumentów (nowy IMEI etc.).
Na Twoim miejscu, gdyby proponowali Ci jakiś "refurbished" - nie godziłbym się.
Z kolei wiem tez jaki OPeratorzy stosują "patent" 😉
Otóż dzieje się tak:
1. wymagający klient (np. taki jak Ty) zgłaszał problemy z kamerą,
2. smartfon był serwisowany i zero poprawy,
3. klient domaga się wymiany na nowy smartfon,
4. OP "wymienia" na "nowy smartfon".
Z tym że, Operator robi myk że tak "zwrócony" (PUNKT 3) smartfon wysyłany jest do serwisu Regenersis, gdzie OP wpisuje wszelkie możliwe usterki pojawiające się w smartfonach. Ktoś zapyta: po co?
Otóż po to że serwis widząc tyle problemów wymienia .. płytę główną na nową która jest "czysta" (nie ma zapisów o serwisowaniu(!!), i ma nowe IMEI. Odsyła tak naprawiony smartfon OPeratorowi.
A teraz Operator na swoim stanie ma ... NOWY smartfon, który może wydać kolejnemu klientowi w ramach realizacji PUNKTU 4 🙂
Bo chyba nie wierzycie że zwrócone (z wymiany) smartfony wędrują do .. utylizacji?
Hehe - trafiają one do obrotu 🙂