Ciekawe ale dobrze pokazuje jak UE 3 jest ograniczony na mobilne platformy i jak tak na prawdę są słabe te 2 rdzeniowe procesory.
To nie dwurdzeniowce są słabe, ale powolny system Android. Google powinno sie wziąść za robote i zoptymalizować ten system. Ma teraz okazje, bo telefony juz wyszły.
UE 3 ogranicza jedynie kiepsko zoptymalizowany system. Masz przykład, że telefon z prockiem jednordzeniowym potrafi pociągnąć wymagające gry:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JDvPIhCd8N4&feature=related]YouTube - Infinity Blade: iPhone Trailer[/ame]
Przecież taki Iphone 4 blado wygląda sprzętowo, w porównaniu do SGS. Do tego, jego GPU musi obsłużyć większą liczbe pikseli (960x640), a z gierkami daje sobie rade wyśmienicie.
Teraz wyobraź sobie SGS-a z systemem iOS. Takie gierki to dwie naraz odpalone by obsłużył z palcem w d***.
Niestety duża moc SGS jest marnowana przez kiepsko zoptymalizowany system Android.
Jeśli Google tego nie zmieni, to nawet czterordzeniowce nic nie poradzą.