Skocz do zawartości
KRUSZI1803

Problem lenovo A3000-h

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z podmiana pamieci w lenovo a 3000-h. Tablet zrotowany i wgrany android z koncowka 131101 call fuse. Problem polega na tym ze nie moge edytowac pliku vold.fstab uzywam solid explorera zaznaczylem opcje modyfikowania plikow systemowych ale i tak pisze ze nie mozna zapisac.

I mam pytanie czy jest inny sposob na podmiane pamieci . Prosze wytlumaczyc bo jestem zielony

Wysłane z mojego Lenovo A3000-H przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

podmiana pamięci robiona zgodnie z tutkiem tutaj opisanym (Anawriel) jest nightly i czasem laguje

to normalne

na ruskich forach kombinują dalej ale podobno nadal lagi

a więc czekamy na Stable (może kiedyś tam w którymś tam roku nadejdzie takowa :PP )

na dzisiaj polecam A3000_A422_008_019_131107_WW_CALL_FUSE stabilny od 3 miesięcy po aktualizacji przez ota do 020_131112

bez podmiany pamięci oczywiście ;)

-----------------

poza tym podmiana pamięci powoduje kilka problemów dodatkowych (np. instalacja cwm i w ogóle backupy sa problematyczne - czy przez cwm czy tib)

Edytowane przez redhead

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzieki za odpowiedz a mam do ciebie pytanie napisales ze bez podmiany pamieci to znaczy ze ze sie nieda czy juz nie trzeba bo z automatu bedzie zapisywac

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

bez podmiany (czy tam zamiany) pamięci znaczy że nie zamieniałem pamięci bo patrz wyżej - u mnie było sporo kłopotów poza lagami (backupy itp itd) jak testowałem zamienianie pamięci

choć nie powiem (przy karcie 32gb) prawie 28gb pamięci wewnętrznej robiło wrażenie

a więc da się ale ale ale ........stabilność niestety siada

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi