Skocz do zawartości
baczek07

Nie działający głośnik rozmów i odklejająca się klapka

    Rekomendowane odpowiedzi

    Czy miał ktoś podobny problem:

    - Głośnik rozmów działa kiedy mu się podoba, telefon nie był kąpany, nie upadł, po prostu z dnia na dzień przestał działać.

    Chociaż co jakiś czas zaczyna działać i wtedy mogę normalnie rozmawiać.

    - Druga sprawa to kiedy dmuchnąłem w gniazdo jack 3,5mm to tylna klapka zaczęła się unosić :facepalm:

    Czy ktoś może pomóc chociaż z tym głośnikiem, ponieważ potrzebny mi jest do pracy.

    Czeka mnie wizyta w serwisie ? Jeżeli tak to jakie dokumenty są potrzebne aby uznali gwarancję? Ponieważ dostałem od Orange tylko fakturę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zostaje tylko serwis a dokumenty potrzebne do serwisu to wypełniona karta gwarancyjna i dokument zakupu tj. paragon

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jesteś tego pewny?

    Dostałem od Orange już nie jeden telefon i za każdym razem była do niego tylko faktura VAT.

    Ps. głośnik zaczyna działać kiedy nacisnę na wyświetlacz ao.o

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Gdzieś już tu widziałem na forum przypadek nie działającego głośnika, który działał po naciśnięciu. Z tego co wiem telefon został wymieniony na nowy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kurier już zamówiony, serwis odpisał że przyjmą z samą fakturą vat :cool:

    ---------- Post dołączono o 18:55 ---------- Poprzedni post napisano o 18:55 ----------

    Masz piwko za spoiler :E

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rob555

    mam pytanie: jak na karcie gwarancyjnej jest nr identyfikacyjny a pod nim dopisek "nr identyfikacyjny zastepuje dokument zakupu" to czy serwis przyjmie to czy potrzebana jest do tego i faktura vat ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wiesz co najlepiej zrób jak ja, napisz do w supportu maila opisz sprawe i w załączniku przyślij skan dokumentu który posiadasz, a oni odpowiedzą na Twoje pytanie. Orange chciał ode mnie gwarancje i fakturę a dla nich wystarczy sama faktura.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rob555

    najzabawniejsze ze fakture gdzies po prostu zapodzialem i mam jedynie karte gwarancyjna z nr imei. ale maila juz napisalem zobaczymy co oni na to. mam identyczny przypadek co Ty... mianowicie naciskam na wyswietlacz i glosnik dziala.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli jest to wada fabryczna bo kilka osób juz o tym pisało, support sony odpisal iż jest to prawdopodobnie uszkodzenie mechaniczne i gwarancja może nie zostać uznana.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rob555

    jak //ciach// mechaniczne ja sie pytam? jak przeciez nie masz mozliwosci otworzenia tego telefonu i grzebania w srodku. moze wg nich nie uzywac telefonu tylko niech lezy wylaczony. parajona dla mnie... to tak jakby kupic nowy samochod i zrobila by sie rdza na nadkole i za to jeszcze zaplacic:)? BEZSENS

    Edytowane przez Stivi
    Słownictwo, nastepnym razem bedzie ostrzeżenie :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x