Witam. W Czerwcu roku 2010 zakupiłem tablet "Archos 7HT" przez Pixmanie.pl. Niestety tylna ścianka wykonana prawdopodobnie ze stali ( może jest to miedź) prawie cała starła mi sie od trzymania w rękach. Nie wiem czy na tej tylnej ściance to był taki nadruk czy to inna technika pokrycia .Ale teraz w wielkie plamy w miejscach gdzie zwykle się go trzyma to wygląda ochydnie.
Może nie mówił bym nic gdyby starła się cała ścianka równomiernie ,ale tak jest to nie do przyjęcia. Kurcze może ja mam jakiś kwas w pocie ?
I tu jest moje pytanie -czy uznają mi gwarancię i coś z tym zrobią? Nie piszcie że mam zadzwonić do Pixmani bo infolinia nic tam nie wie i odsyłają mnie do producenta ,czyli Archosa we Francji. Niestety języka "żabojadów" nie znam ni w ząb. Oczywiście Pixmania bardzo chętnie przyjmie produkt do naprawy tylko są to dla mnie koszty przesyłki do Francji ,a może i z powrotem jeżeli nie uznają gwarancji. Może ktoś miał już podobne doświadczenia?
Ogólnie na serwis Archosa nie mogę narzekać gdyż już raz wysyłałem im sprzęt i cała procedura trwała (wymienili mi go na nowy) 8 dni.
I jeszcze jedno - raczej delikatnie obchodzę się ze sprzetem, a ręce miałem czyste .