Skocz do zawartości
kilobyte

Alternatywny ROM dla Magica

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

piszę tutaj pierwszy raz chociaż forum czytam od dłuższego czasu i dzięki dużej aktywności co po niektórych osób można się wiele dowiedzieć.

Więc wracając do mojego "problemu" - jakieś pół roku temu nabyłem Magica. Wiedziałem, że ten telefon ma jeszcze sporo wad, ale czytałem, że cały czas grono ludzi pracuje nad ich poprawieniem. Więc spokojnie czekałem na te poprawki. Ale czytając i czytając wygląda na to, że mimo, że kupiłem telefon, który ma być sprawnym narzędziem mojej pracy mogę pomarzyć tylko o tym, że kogoś to zainteresuje. Mogłem sie tego spodziewać i kupić Iphone'a ;) ale nie jest to przyjemne. Więc w związku z tym liczenie na to, że cos sie zmieni w tym temacie, to nie jest dobry pomysł, więc postanowiłem zainteresować się jakimś alternatywnym ROMem. W związku z tym, że nie mam dużego doświadczenia w takich zabawach (jedyne, jakie miałem na HTC Diamond skończyło się uwaleniem tego telefonu) zacząłem czytać i czytać i czytać. Wasze forum, XDA i wszystko co sie trafiło w ręcę. I tak czytając i patrząc na wasz poradnik http://wiki.android.com.pl/Root_dla_HTC_Magic wygląda to na banalnie prostą sprawę. Ale czy rzeczywiście jest? Co się najgorszego może stać? Czy łatwo jest uwalić telefon? I potem naprawić własnoręcznie bez pomocy serwisu?

I druga kwestia - który ROM na początek? W sumie jestem bardzo zadowolony z tego co mam, gdyby nie to, że system często się wiesza, aplikację przestają działać i do tego synchronizacja z Exchangem nie działa tak jak powinna. Oczywiście chciałbym coś na 1.6, jeśli się da i z SenseUI.

Dzięki z góry wszystkim za pomoc

Piotrek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Vatri
    Oczywiście chciałbym coś na 1.6, jeśli się da i z SenseUI.

Albo jedno, albo drugie. Zainstaluj oneclickiem

http://www.ubucentrum.net/2009/12/root-dla-htc-magic.html

Tylko jeśli chodzi o CY to pobierz nowsze paczki z tego tematu.