Skocz do zawartości
Damian5361

Vertis Expi nie może odnaleźć sieci.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam problem z zasięgiem GSM. APN ustawione prawidłowo, telefon czyta karty sim sprawdzałem z (T-mobile i plus) w innych telefonach te karty także działają, ale i tak nie może odnaleść sieci.

    Gdy biorę opcję szukania sieci wyświetla się to: "podczas wyszukiwania sieci wystąpił błąd" dodam jeszcze, że przy opcji 3G telefon się łączy normalnie, tylko, że nie mam zasięgu w każdym pomieszczeniu w domu (mieszkam na wsi).

    Walcze z tym już 2 dni i powoli myślę, żeby się poddać :) nie mam pojęcia czego to może być wina. Gdzieś na forach wyczytałem, że zmiana karty na mini sim pomoże albo usunięcie pin-u z karty, ale to już zostawiam wam expertą

    P.S. Transmisje danych w roamingu mam aktywną

    Edytowane przez Sphinxxx
    poprawa tematu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    selol

    Moze przywrocenie do stanu stockowego albo reinstal romu. Bedziesz wiedzial czy software czy hardware

    Wysłane z mojego OV-Vertis-01

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    1. Zdecyduj się czy to Vertis 01 czy Vertis Expi bo to dwa różne telefony.

    2. Co ma APN do zasięgu telefonu?? APN jest tylko i wyłącznie do dostępu do internetu, nie ma to nic wspólnego z zasięgiem GSM.

    3. P.S. Transmisja danych to również od dostępu do internetu i nie ma nic wspólnego z problemem

    ---------- Post dołączono o 13:53 ---------- Poprzedni post napisano o 13:53 ----------

    1. Zdecyduj się czy to Vertis 01 czy Vertis Expi bo to dwa różne telefony.

    2. Co ma APN do zasięgu telefonu?? APN jest tylko i wyłącznie do dostępu do internetu, nie ma to nic wspólnego z zasięgiem GSM.

    3. P.S. Transmisja danych to również od dostępu do internetu i nie ma nic wspólnego z problemem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przepraszam bardzo jest to model vertis expi. Ale poprzez reinstal romu stracę gwarancję a telefon dopiero co zakupiony.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Da sie wrócić do stanu fabrycznego więc i gwarancja wróci. Najlepiej wejdź na stronke overmaxa i pobierz update wraz z instrukcją. W ten sposób zrobisz reinstalke systemu nie tracąc gwarancji.

    P.S. skoro to vertis expi to proponuje przeniesienie do odpowiedniego działu.

    Wysłane z mojego Overmax Vertis przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zdybo
    wykrzyk.png Twój temat narusza Regulamin Forum pkt 4.3.

    Tytuł wątku musi być krótkim streszczeniem Twojego posta oraz w sposób jednoznaczny nakreślać problem lub istotę dyskusji. Powinien także zawierać informacje odnośnie tego, jakiej pomocy oczekujesz.
    Przydatne linki:
    Pierwsze kroki na forum
    Zmiana tytułu wątku
    Jak poprawnie nazwać temat
    Vertis 01 Expi problem z nawiązaniem połączenia 2G[/WARNT]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeszcze raz przepraszam za błąd w tytule.

    Co do problemu to aktualizacja na dzień 7.03.2014 pomogła teraz na 2G i 3G WCDMA telefon działa super.

    Dzieki panowie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x