Witam
Mam dokładnie ten sam problem. Tablet od nowości po dwóch dniach wylądował w serwisie w Piasecznie. Początkowo był problem z samoczynnym wyłączaniem się i doszła do tego wymiana złącza USB oraz baterii. Tradycyjnie wymiana oprogramowania.
Table wrócił z naprawy i okazało się teraz że samoczynnie rozjaśnia się i przyciemnia do minimum. Po dwóch dniach znowu wylądował w serwisie tym razem Regenersis -Janki. Wrócił z serwisu a Pan serwisant stwierdził cytuję :
"Podczas pobytu telefonu w serwisie zgłaszana usterka nie wystąpiła."
Nie wiem czy Pan serwisant naprawiał Tablet a może telefon, heh. Wiem na pewno że zniszczył ładowarkę. Została wymieniona po 13 dniach i pisemnej skardze z mojej strony.
Oczywiście tablet wrócił po 1,5 tygodnia do moich rąk.
Zostało wgrane oprogramowanie co oczywiście nic nie zmieniło.
Dodam jeszcze że to się zaczyna dziać po około 10-15 minutach użytkowania. Rozjaśnia się do kolorów bardzo mocno "spalonych" lub przyciemnia.
Za drugim razem w piśmie było żądanie wymiany tabletu na podstawie niezgodności towaru z umową. Tak się jednak nie stało.
Teraz tablet mniej więcej na wysokości kamerki przegrzewa się tak że po 10-15 minutach nie jestem w stanie go użytkować. Obawiam się że zacznie się palić.
Szukam w tej chwili jakiegoś eksperta nie związanego z firmą Samsung aby oddać mu do ekspertyzy mój tablet. Później wszystkie dokumenty, poniesione koszta przedstawić dalej ....
Dodam że przez 4 miesiące tablet był użytkowany może 6-7 dni..... Pozdrawiam