Skocz do zawartości
tolok

Zbyt wysokie obciążenie CPU przy odtwarzaniu muzyki z niestockowych playerow

    Rekomendowane odpowiedzi

    tolok

    Sluchanie muzyki na PowerAmpie kosztuje mnie 30-35% CPU (proces PowerAmp), tak samo PlayerPro(tu proces mediaserver z kolei pozera te 30%, proces PlayerPro 0%, albo bardzo malo). Jak slucham na stockowym to jest ok(mediaserver+mp3 w sumie kilka%). Problem niezalezny od softu, na customach zarówno na 2.2.1, jak i 2.3.3. Zaden wipe na pewno nie pomoze, bo z 1000 razy robiłem. Ma ktos pomysl jak temu zaradzic i co moze byc tego przyczyna? Myslicie, ze to sie kwalifikuje na oddanie na gwarancje?

    Pozdrawiam

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Bo-s

    Stockowy player ma swoje sposoby aby odpowiednio wykorzystać możliwości jakie daje sprzęt ponieważ nie musi on być uniwersalny - jest napisany po to, aby działać SGS'em. Playery z Marketu muszą być uniwersalne (działać na każdym sprzęcie) i dlatego wszystko wykonuje się programowo co skutkuje obciążeniem CPU.

    Ma ktos pomysl jak temu zaradzic i co moze byc tego przyczyna?

    Używać stocka?

    Myslicie, ze to sie kwalifikuje na oddanie na gwarancje?

    A niby z jakiej racji? Wszystko działa, jest dobrze, poza tym masz stockowy odtwarzacz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tolok

    No tak.. Rozumiem, ze to jest normalne?

    Dziwi mnie to o tyle, ze pytalem innych użytkowników to im taki PowerAmp zuzywa okolo 5%(na sgs'ach rowniez), podobnie tworcy programu twierdza, ze jest on tak samo zasobozerny jak stockowy, a nawet odrobine mniej.

    Co do uzywania stockowego, to jak nie bedzie wyjscia, to bede zmuszony, ale nie chciałbym ze wzgledu na ograniczone mozliwosci i przede wszystkim srednia jakosc dźwięku ;/

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie poweramp rowniez zauwazalnie bardziej pochlanial baterie. Stockowy player nie jest taki zly.

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tolok

    Nie chce mi się wierzyć, że to normalne, przecież PowerAmp nie robiłby furory wśród zaawansowanych użytkowników androida (a robi), gdyby w kilka godzin grania rozladowywał fona...

    Poza tym tak jak pisałem wcześniej, wiele osób pisało, że proces PowerAmp to ok. 5% podczas grania. Na stronie PowerAmpa jest napisane, że powinien zużywać ok. 5%.

    Tak samo sprawa ma się z PlayeremPro - jedyną w zasadzie konkurencją dla PowerAmpa - też ciągnie mi 30% ;/

    Nie wiem czy ten moj problem to kwestia jakichś kodeków/ sprzętowa,

    Czekam na czyjeś sugestie, bardzo liczę na pomoc.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x