Witam,
mój LG L5 musi zostać niestety oddany do reklamacji. Wiąże się to jednak z pewnymi problemami.
Zaznaczam że telefon mam zamiar zanieść do salonu Plusa.
Pierwszy problem polega na tym iż w karcie gwarancyjnej jest taki punk:
2. Karta gwarancyjna jest ważna, jeżeli sporządzona jest oryginalnym druku i zawiera nastepujące dane: nazwę sprzętu, model i numer IMEI w postaci nalepki ID z kodem kreskowym, datę sprzedaży, pieczęć i podpis sprzedawcy. [...]
Umowę podpisałem przez kuriera - tak więc nie w salonie. Na mojej karcie gwarancyjnej mam tylko wpisany IMEI i pieczątkę Polkomtel i nic poza tym. Jak więc wygląda reklamacja? Czy w salonie zrobią to wszystko co jest opisane w punkcie wyżej?
Druga sprawa jest taka że to nie ja jestem prawnym właścicielem telefonu. Czy oddając w salonie telefon na gwarancje musi być przy tym prawny właściciel?
Dzięki z góry za pomoc!