Skocz do zawartości
Makalele

Pozyskiwanie grafik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem programistą gier na Androida/iOS'a. Nie mam większych problemów przy programowaniu, a przy grafice. Totalnie nie potrafię niczego rysować, więc zostaje mi pobieranie grafik z zewnątrz. Znalazłem kilka stron, gdzie są czasem obrazki free commercial use, ale zazwyczaj problem jest taki, że potem miałbym każdy obrazek z innej parady, a jeśli nawet jest to zestaw to nagle wychodzi, że przydałoby się kilka rzeczy w podobnym stylu, a sam sobie nie narysuje. Znacie więc może jakieś ciekawe serwisy, gdzie sprzedawane są paczki grafik za rozsądną cenę, coś w stylu Unity Asset Store? Płacić prywatnemu grafikowi raczej na razie mi się nie opłaca, bo na grze zarobię kilka dolców bez dobrej (płatnej) promocji :P I jeszcze dodatkowe pytanie: czy jeśli mam grę, która jest za darmo tylko ma reklamy to też mogę używać tylko grafik free for commecial use?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    marekF
    Napisano (edytowane)

Witam

Ten problem dotyczy chyba wiekszosci. Jak nie masz kumpla, ktory potrafi rysowac to trzeba placic.

Kontaktowalem sie z pewnym znanym rysownikiem, i - wycena za 1 rysunek to 50 zeta(ale rysunki ma zajefajne) mozna znalezc tanszych.

Inwestowanie w kilka takich rysunkow to troche problem, bo nie wiadomo czy aplikacja przyniesie zyski. Ty ryzykujesz inwestujac a on nic. Z kolei, wracajac do kumpla-rysownika, to mozesz sie umowic,albo zarobimy albo nie. Jezeli chodzi o fotki do aplikacji to moim zdaniem nie ma problemu, jak potrafisz focic.

W zasadzie to webmasterzy kupuja foty (abonamet jakis?) np na iStockfoto, ale to sie oplaca jak masz duze zapotrzebowanie. Royality fre np na sxc.hu

Podsumowujac, aby zarobic trzeba wydac.

Pozdrawiam

Dodam:

Aplikacja to grafika i kod. Najlepiej to stworzyc grupe, grafik i programista i zastanowic sie ktory wazniejszy.

Edytowane przez marekF

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Danut

Witam!