Skocz do zawartości
luki14511

Telefon zacina się,zamula,opóźnienia.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Oczywiście że nie wymagasz dużo, płynność to podstawa. My pomagamy na tyle ile się da, kwestia wyboru (lub zmiany) telefonu leży po Twojej stronie. Jeśli Cię to męczy, sprzedaj dziada i pomyśl o czymś innym. Zawsze możesz spróbować szczęścia z LG L9 II :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon jutro wysyłam do serwisu. Jak teraz wyślę i mi odeślą i dalej będzie się działo to samo to mogę ubiegać się o wymianę telefonu. Teraz mam pytanie. Mam roota zrobionego przez Kingo root. Żeby go usunąć wystarczy kliknąć unroot i nie będzie śladu po nim?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Unroot w opcjach supersu wystarczy, chociaż ja nie ryzykowałbym i do tego hardreset zrobiłbym.

    TapatalkPRO 4.6.2/LG L9 P760/Swiftkey

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon już jest w serwisie. Zastanawia mnie tylko jedno. Czy Wy macie podobne problemy? Zdarzają Wam się "lagi" na telefonie, czy chodzi płynnie aż miło patrzeć? Dodam jeszcze raz filmiki, na których widać pracę telefonu.

    1.

    2.

    Czy to może być wadliwy model? "Eksperci" z LG mówią, że to jest wina źle zamykanych aplikacji co jest dla mnie śmieszne. No ale Oni wiedzą lepiej :D

    Edytowane przez Szynku
    Dodano spoiler-y

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    Ten telefon przy 1GB ramu chodzi jak złoto moje zdanie jest taki że trafił ci się bubel i tyle widzę ze masz zainstalowane dwie aplikacje które są bardzo ramo żerne tj. Facebook i Messenger.. ale jak ci ci zostaje 100mb wolnego nie powinno widać lagów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podzielam Twoje zdanie. Teraz to tylko powiedzieć ekspertom z LG z Mławy. Ciekawe, czy w ogóle przejrzeli moje filmiki. Wysłałem je już chyba na każdy adres mail, na który natrafiłem w sieci do reklamacji. Zobaczymy co z tego będzie. Tak jak wspomniałem telefon jest już w serwisie 3 raz, więc może za 4 dadzą mi nowego. Jednak trochę w to powątpiewam.

    Time will tell

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    Serwis pewnie i tak się będzie wykręcał pisząc ze telefon spełnia normy techniczne producenta itd kiedyś czytałem porównanie L9 tylko że jedna made in Korea A druga China i ta z Chińskiej fabryki wypadła o wiele gorzej. Nie wiem tylko dlaczego firma LG która jest w czołówce producentów smartfonów tak niekiedy daje "ciała" Zamiast walczyć o klienta na tak ciężkim rynku po zakupie ma cię gdzieś , ale nie zmienia to faktu że życzę ci powodzenia żeby ta sprawa miała pozytywne i szczęśliwe zakończenie dla Ciebie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie daj się wkręcić z tymi "źle" zamykanymi apkami, bo bez różnicy jak zostaną zamknięte to pozostają w pamięci ram tak długo aż menadżer je sam usunie bo będzie potrzebował więcej pamięci. I bynajmniej nie powoduje to żadnych lagów, a wręcz przyspiesza ponowne uruchomienie programu. A jak znają lepszy sposób na zamykanie apek to niech napiszą oficjalnego tutka i będą mieli mniej roboty. Moim zdaniem tu jest problem sprzętowy np. : wadliwy procesor, kostki pamięci lub choćby inny element elektroniczny, więc Panowie z Mławy niech się biją w klatę i dają nowy sprawny egzemplarz, nie odpuszczaj, a jak mają wątpliwości to daj im linka do tematu to nie zostawimy na nich suchej nitki. Jakiś czas temu miałem w ręku nexusa 4 i swoją l9. Nexus szału nie zrobił oba telefony pracowały równie płynnie, faktem jest, że nie porównywałem ich w wymagających grach, ale po co :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Up.

    Wiem o tym :) wczoraj miałem szansę przetestowania LG L90. Telefon super. 0 przycięć. Wszystko chodzi tak, jakbym chciał żeby chodziło w LG L9. Napisałem kolejnego maila pod [email protected] . Będę ich męczył, aż nie przyznają mi racji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tylko nie wiem czy moje argumenty wystarczają na to, żeby przyznali mi nowy telefon. Dla nich to tak jak powiedziałeś będzie moją winą. A telefon lipa, wadliwy model. Nie wiem jak oni sprawdzają ten telefon skoro nic im nie wyskakuje, że coś jest nie tak. Wysyłam te filmik do nich już chyba 4 raz. I dalej notka z serwisu "telefon sprawny, wgrane nowe oprogramowanie". Śmiech na sali.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x