problem "rozwiązany" byłem wymienić kartę SIM do Playa, pan obsługujący mnie też sądził że jest to wina SIMa. Jednak na nowym simie było to samo tzn dzwonie bądź pisze i że operacja nie powiodła się bo nie masz środków na koncie, jednak na koncie miałem 3zł aby się upewnić czy to nie błąd w telefonie zalogowałem się na strone i to samo pomyślałem że sprawdze doładowniem za 5 zł czy to wina kasy i pach zadziałało 🙂 zgłosiłem sprawe do playa oni też oczywiście nie wiedzą o co chodzi i "sprawa została zgłoszona" i czekam na przyczyne 😃:D
---------- Post dołączono o 13:11 ---------- Poprzedni post napisano o 13:08 ----------
i oczywiście szybka odpowiedż (2min od zgłoszenia) cytuję
Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń wychodzących, które wpłynęło do nas
28 kwietnia 2011 roku za pośrednictwem infolinii Play.
Zgodnie z Pani zgłoszeniem sprawa została dokładnie zweryfikowana.
Uprzejmie informujemy, iż aktualnie wszystkie połączenia są zestawiane poprawnie, od strony sieci nie stwierdzono nieprawidłowości. Na koncie widać bieżące prawidłowo wykonywane połączenia w dniu 28 kwietnia 2011 roku.
Ponadto informujemy, iż w przypadku ponownego wystąpienia opisanej niedogodności w celu weryfikacji prosimy o podanie przykładowego połączenia, które nie może być wykonane więcej niż 3 dni od chwili zgłoszenia. Przykład powinien zawierać numer oraz dokładny czas połączenia, które nie zostało zrealizowane.
Krótki opis powstałych niedogodności jest polem wymaganym.