Skocz do zawartości
Ohmydaddy

Zrobiłem wipe, mam problem z zalogowaniem się przy włączaniu telefonu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem, że kumpel bawiąc się moim telefonem (htc g1) robił sobie szlaczki przy wpisywaniu kodu do odblokowania telefonu. Wynikiem czego zablokował mi go. Telefon poprosił mnie o wpisanie maila i hasła by go odblokować a, że kupiłem go od kogoś to nie byłem w stanie wytrzasnąć maila i hasła tego gościa. Więc zrobiłem wipe telefonu. Teraz gdy go włączam pojawia mi się Android na, którego trzeba kliknąć, jest tutorial używania telefonu a później woła o logowanie się lub rejestracje. Wpisuje wszystko lecz wyskakuje mi, że nie posiadam połączenia z internetem. W domu nie mam wifi, ale u kolegi, który ma wifi także nie dało się zarejestrować. Czytałem inne fora po Angielsku na ten temat ale jednak mało z tego rozumiem. Potrzebuje jasnej, klarownej instrukcji jak postępować bym mógł się cieszyć Htc'kiem. Jestem jeszcze zielony co do tego telefonu bo mam go parę dni a niestety już z takim problemem muszę się zmierzać. Trochę mnie to zniechęciło do tego telefonu lecz myślę, że po Waszej pomocy na pewno będę z niego w 100 a nawet 200% zadowolony. Z góry dziękuję za pomoc. Proszę o nie odsyłanie mnie do jakiś stron po Angielsku bo wydaje mi się, że wszystkie już przewertowałem lecz i tak nic z nich nie rozumiem (nie chodzi o mój słaby Angielski, lecz o skomplikowane słowa związane z rożnymi procesami w tych telefonach).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Robiłes wipe w recovery? Masz pakiet jakis na neta? próbowałes skonfigurowac apn'y ?

Łączy Ci sie normalnie z siecią wifi lub 3g?

Napisz jaki masz rom jakie radio info znajdziesz w informacjach o telefonie.

Wiesz ze musisz mieć konto na gmail tak?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi