Witam jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość, na początku marca zakupiłem nowy Lg L9 .Mój problem polega na tym,że słabo trzyma mi bateria. Dodam że telefon był 2 razy w serwisie i jeden raz w dziale reklamacji Lg. I opisali to nastepująco iż ,,usterka nie wystąpiła w serwisie,, Bateria z tego co się dowiadywałem przy normalnym użytkowniu powinna wytrzymać dwa dni. a mi trzyma niecały dzień i wgl się go aż tak nie używa.Dodam że telefon działa w sieci 2g,żadne dodatkowe aplikacje nie są instalowane, nie ma nic działającego,niepotrzebnego w tle. Czyli dziennie kilkadziesiąt sms-ów,z 1 rozmowa, ogólnie bawienie się telefonem(lecz niedługo) i oczywiście wifi ale nie dłużej niż 10 min dziennie. Bateria ładuje sie do 100 %,w nocy zauwazyłem ze spada 1-2%(czyli chyba norma) najgorzej jest w dzień przy użytkowaniu leci w oczach ta bateria. Z początku myslałem ze jest to wina baterii lecz zamieniłem się z kolega bateriami bo ma taki sam telefon i mu ładnie bateria trzymała, a u mnie spadała w oczach.Więc jest coś nie tak z telefonem. obstawiam płytę główną albo oprogramowanie.Lecz nie mam pomysłu jak mam to udowodnić serwisowi że jest zepsuty telefon,oni uważają że telefon został sprawdzony pod każdym względem i ze jest wszystko z nim okej.Proszę o pomoc jak mam dalej postapić bo mi zabrakło pomysłu b wiem że jak znów wyślę telefon do serwisu to znów wróci w takim samym stanie.Czekam na propozycje i pozdrawiam.