Skocz do zawartości
Matevsz

Brak zasięgu / nie czyta karty sim

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, od paru dni nie mam zasięgu w telefonie. Powoduje to nieczytanie mojej karty sim. Gdy restartuje telefon pisze mi brak usługi < tylko połączenia alarmowe> ale co dziwne jak podłącze telefon pod komputer wszystkie filmy/piosenki/zdjęcia z karty mam. Co może być problemem i jak go rozwiązać ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wszystkie pliki typu muzyka, filmy, zdjęcia masz bo są na karcie sd (karta pamięci) a problem jak piszesz masz z kartą sim.

    Albo masz zepsute gniazdo sim, albo samą karte, bądź skopało się coś w sofcie.

    Najprościej proponuje zrobić hard reset, czyli przywrócenie ustawień fabrycznych (tracisz dane z telefonu, czyli aplikacje dograne itd.) jak to nie pomoże to wymiana karty sim u operatora, a jak to nie pomoże to jeśli masz gwarancje to oddaj telefon do naprawy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Najprościej proponuje zrobić hard reset

    Kolega to w każdym temacie proponuje robić hard reset, lekarstwo na wszystko ;)

    @Matevsz: Kup w najbliższym sklepie kartę pre-paid za 5zł lub podejdź do salonu T-Mobile, oni mają darmowe startery, dostaniesz jeśli poprosisz (nie wiem jak w innych sieciach), lub - najprościej - weź telefon od rodzica/znajomego i zamieńcie się kartami.

    Jeśli telefon odpali z włączoną siecią, to masz uszkodzoną kartę SIM. Jeśli nie odpali, to uszkodzone jest gniazdo. W przypadku uszkodzenia karty SIM musisz udać się do operatora po duplikat (koszt ok. 10zł), w przypadku uszkodzenia gniazda wyślij telefon do serwisu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie tylko gniazdo może być uszkodzone, sama antena też mogła paść

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jeśli telefon odpali z włączoną siecią, to masz uszkodzoną kartę SIM. Jeśli nie odpali, to uszkodzone jest gniazdo. W przypadku uszkodzenia karty SIM musisz udać się do operatora po duplikat (koszt ok. 10zł), w przypadku uszkodzenia gniazda wyślij telefon do serwisu.

    a kolega po co powiela moje słowa? Pozatym nie proponuje wszędzie hard resetu, choć zwykle to najprostszy "lek na każde zło". Jak już masz zamiar nonstop się mnie czepiać to chociaż jak papuga nie powtażaj moich rad jeszcze bezczelnie pod moim postem, w którym pisałem to samo!!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie, napisałeś że od razu ma iść do operatora, nie podałeś innych możliwości, w dodatku nie poinformowałeś autora że usługa duplikatu karty jest płatna.

    @mojegygy: Czy WiFi, BT i radio nie korzystają z jednej anteny?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Byłem w serwisie i zrobił czyszczenie fabryczne ale nadal tak samo, spróbuje jeszcze przełożyć karte, a jak to sie nie uda to będe musiał iść spowrotem na czyszczenie do zera :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @mojegygy: Czy WiFi, BT i radio nie korzystają z jednej anteny?

    U mnie w lg jeszcze antena dziala. Ale w xperii neo v moglem korzystac chyba z wi fi gdy antena siadla. Dlatego tak napisalem... Moge sie mylic ;) Autor nie napisal ze korzysta z wi fi czy bluetooth.

    Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot
    Napisano (edytowane)

    Ale dobrze napisałeś tu prawdopodobnie jest tak że wi-fi radio i bluetoothu działają z jednego modułu a zasięg jest oddzielną sprawą. Tak jak mówili wcześniej trzeba sprawdzić sim a jeśli nie pomoże i karta jest dobra to wysłać na gwarancje jeśli oczywiście jest.

    Edytowane przez dziamot

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Usunięto zbędny wpis

    Byłem w serwisie i zrobił czyszczenie fabryczne ale nadal tak samo, spróbuje jeszcze przełożyć karte, a jak to sie nie uda to będe musiał iść spowrotem na czyszczenie do zera :/

    nie musisz chodzić do serwisów, wystarczy zapytać to powiemy jak zrobić przywrócenie do ustawień fabrycznych, bądź hard reset, itd. Szkoda nóg i czasu ;) Pozatym nie wiemy o jakim czyszczeniu mówisz jeśli znów chcesz to robić? Jeśli nic nie dało to chyba nic nie da ponowienie? Spróbuj włożyć inną karte sim, jakąkolwiek i zobaczysz co będzie. Jeśli się nie poprawi to hard reset możesz wykonać sam, w sumie możesz jeszcze spróbować zmiany softa, bo to też czasem może pomóc, a jak dalej nic to prawdopodobnie usterka mechaniczna i tylko serwis Ci pomoże, jeśli masz gwarancje to super, jeśli nie to gorzej, ale jak powyższe rady nie pomogą to to chyba będzie ostateczność.

    Edytowane przez ldawid
    Usunięto zbędny wpis

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x