Skocz do zawartości
Moreno-84

Z1 (C6903) soft plusa. Czy będzie działać my wallet w t-mobile?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich serdecznie.

    Posiadam w/w smartfon z softem plusa. Obecnie korzystam (jeszcze) z usług Play, ale chcę przenieść nr do T-mobile ze względu na możliwość płatności poprzez moduł NFC w smartfonie.

    Pytanie moje jest nastepujące:

    1. Czy po zmianie karty sim na sim nfc, otworzeniu konta (konkretnie w alior banku) i zainstalowaniu odpowiednich aplikacji, będą śmigać płatności NFC? Czy muszę jeszcze wgrać soft T-mobile?

    Byłem w punkcie T-mobile i przedstawiciel mi powiedział, że muszę oddać telefon do serwisu T-mobile aby wgrali swój soft i aktualizacje. ...zaznaczając, że usługa jest odpłatna.

    Czy oddanie do serwisu to rzeczywiście jedyna droga do umożliwienia płatności poprzez NFC czy po prostu T-mobile chce jeszcze wydziadować "parę groszy" ode mnie?

    PS.

    Przepraszam jeśli nie we właściwym dziale założyłem temat, ale szukając przez dłuższy czas już sam nie wiedziałem gdzie to powinno się znaleźć. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam soft plusa i płace telefonem z Orange /mBank cash, i mi działa, weź kartę nowa sim włóż, ustaw aplikacje, włącz nfc i sprawdź w sklepie czy pójdzie, po co wysyłać telefon, albo wgraj czysty soft i po kłopocie

    Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Rabbit

    Nic nie musisz, będzie Ci to działało na każdym sofcie, wystarczy NFC w telefonie i odpowiednia karta SIM. Ja przykładowo mam czysty soft i Orange/mBank Cash.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Ok, wielkie dzięki Panowie za info. ;)

    Puki co jestem na etapie przenoszenia nr-u. Wniosek już poszedł. Teraz tylko czekać do końca czerwca na zakończenie umowy z play. :)

    Notatka od Moderatora: GeoHot
    wykrzyk.png Od dziękowania jest przycisk "Postaw piwo!"
    Edytowane przez sulex
    Dodaje notatkę

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mywallet możesz już ustawić na nowy numer tymczasowy, bo karta bankowa jest przypisywana do karty SIM, wszystko będzie działać, po zmianie numeru na właściwy nic nie musisz robić ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie, eureka... Działa! :)

    Dziś byłem w t-mobile i podpisałem wszystkie potrzebne umowy. Dostałem kartę sim NFC z tymczasowym nr-em.

    Doradzali mi abym poczekał z tym NFC aż zmienią mi nr na właściwy, ale ja napalony jak arab na kurs pilotażu nie mogłem się powstrzymać :D

    Dojrzałem się na t-mobilebankowe.pl, że "Numer w usłudze MasterCard Mobile" można zmienić, więc zainstalowałem aplikację "myWallet" używając nr-u tymczasowego. ...a później to sobie zmienie na mój właściwy nr przeniesiony z play. :)

    Dzisiaj wpadłem na małe zakupy do...

    Muszę Wam powiedzieć, że niezłe show robi takie zbliżeniowe płacenie telefonem w biedronce. ...tak, w biedronce. ...hihi :)

    Gdyby tylko się dało, postawiłbym Wam po drugim piwsku. :)

    Temat do zamknięcia.

    Edytowane przez Moreno-84

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Orientuje się ktoś ile może potrwać zanim do myWallet dodadzą obsługę na najnowszym sofcie?

    Mój drugi telefon z nfc,odpowiednia karta Sim od przeszło pół roku a dalej nie mogę korzystać :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Co masz w odpowiedzi na sms S pod 8011?

    Jeśli od pół roku nie możesz odpalić MyWallet'a, to albo nie możesz trafić z wersją kompilacji (jesteż aż za bieżąco z aktualizacjami i wciąż masz nowszą kompilację niż dostępna w t-mobile), albo nie masz uruchomionej tej usługi od strony banku.

    Spróbuj jeszcze wysłać sms A pod 8011.

    Edytowane przez Moreno-84

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    MyWallet: SIM - zgodny, TELEFON - niezgodny, usluga MyWallet - wlaczona. Korzystanie z uslugi MyWallet niemozliwe.

    Wcześniej miałem lumie 820 i nie doczekalem się na udostępnienie tej usługi a teraz problemem jest z kompilacja ( 14.4.A.0.108).

    Choć podobno na Z1 compact, na tej wersji działa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niepotrzebnie upgradowałeś zetkę do najnowszej kompilacji ;) ...chyba, że zakupiłeś ją z taką kompilacją - wtedy to co innego. :)

    Ale myśląc logicznie - do puki t-mobile nie wyda brandowanej 14.4.A.0.108, do puty nie ma co wypytywać o certyfikat dla MyWallet :)

    Miejmy nadzieję, że to nie będzie trwać zbyt długo :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x