Skocz do zawartości
Paulina Kordecka

Zdebrandowanie HTC ONE X

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam :) mam pewien problem... Mam telefon htc one x był z tmobile i jest to tzw. "telefon brandowy". I tu jest problem teraz jestem w plusie i nie przychodzą mi mms nie mogę ich też wysyłać oraz nie mam internetu od operatora. No i z czego wiem to przez te nakładki na androida z tmobile. I trzeba telefon zdebrandować ,ale nie wiem jak :) ktoś coś wie i pomoże?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    niestety nic mi to nie pomogło jak nic nie można tak nic nie można nadal :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A na pewno wpisałaś dobrze ustawienia APN i na pewno jest zaznaczony APN od Plusa, a nie od TMobile? Wybacz, że tak dopytuję, ale tylko i wyłącznie te ustawienia mają znaczenie przy twoim problemie. Spróbuj jeszcze tych ustawień http://www.plus.pl/indywidualna/uslugi/AktualniKlienci/APNPlus/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tak wpisałam dobrze jeszcze raz teraz sprawdziłam :) spróbowałam tych i też nic nie działa :/ tzn w APN nie miała wgl żadnych nazw i musiałam dodawać teraz te nowe i tak zaznaczałam do plusa :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Upewnij się, że transmisja danych jest cały czas włączona oraz że tryb sieci masz ustawiony na Tylko WCDMA albo na auto. Jeśli nic nie daje rady to najlepiej się przejść do salonu, tam na pewno wprowadzą ci dobre ustawienia apn.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wszystko mam ustawione jeszcze raz sprawdziłam i nic. Jak włączam transmisje danych to mi się wyświetla rozłączona z powodu braku dostępu do usługi. Tylko mnie to zastanawia ,bo jak pisałam do htc to powiedzieli mi ,że mieli już kilkanaście takich zgłoszeń ,że telefon z tmoblie po przejściu do innego operatora nie mogli wysyłać mms i nie mieli internetu od operatora :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Proponuje zrobic twardy reset i po resecie sprobowac jeszcze raz wprowadzic ustawienia APN.Jesli to nie pomoze to moze faktycznie T-Mobile cos namieszalo w sofcie bo na forum w innym temacie ktos pisal ze nie moze przenosic aplikacji na pamiec telefonu bo nie ma takiej opcji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zrobiłam twardy reset, wprowadziłam znowu ustawienia APN ale nadal nic :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gunnar

    W takim razie przejdź się do salonu Plusa i poproś konsultanta o pomoc. Być może popełniasz jakiś 'czeski' błąd.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x