Skocz do zawartości
Olekx

Wymiana digitizera na własną rękę, a gwarancja - pytania.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Olekx

    Witajcie. ;)

    Otóż jestem posiadaczem LG L9. Jest to ten z serii wadliwych. Telefon w pierwszym dniu zakupu już pojechał do serwisu LG, ponieważ telefon nie chciał się uruchomić. Wrócił do mnie sprawny po niespełna dwóch tygodniach.

    Telefon mi upadł na ziemię i zrobiła się na ekranie tzw. pajęczynka. Telefon normalnie funkcjonował, aż się nie wyłączył i nie zgasł... i nie chce się uruchomić.

    Kupiłem digitizer z ramką i na własną rękę go wymienię.

    Teraz moje pytania... Teoretycznie wysyłam telefon po wymianie digitizera na gwarancję...

    1. Jako, że telefon był już na gwarancji, to czy w serwisie mogą zauważyć, że telefon był rozkręcany przeze mnie?

    2. Czy mogą zauważyć, że digitizer jest wymieniony?

    Ja wychodzę z założenia, że jeżeli zobaczą, że telefon już był na gwarancji, to nie będzie większego problemu z naprawą go ze strony producenta...

    Tylko proszę amatorów tekstów typu "stracisz gwarancję". Tak, znam zasady gwarancji. Ale może ktoś już miał taki przypadek...

    W razie, gdyby nikt nie udzielił jasnej odpowiedzi, ja wyślę go na gwarancję i wtedy napisze, czy wrócił do mnie naprawiony, czy też nie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    skoro go już wysyłałeś telefon powinien mieć nalepkę na śrubce czy była taka? jeśli tak to co z nią zrobiłeś? Co do gwaranci jeśli użyłeś oryginalnych części serwisant nie wykryje ingerencji że to ty tam grzebałeś itd to mogą ci to zrobić ktoś kiedyś pisał że miał podobny przypadek wysłał i naprawili ale jak mówię to trzeba wysłać i zobaczyć co się stanie bo w tym momencie nie masz nic do stracenia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Olekx

    Dokładnie przejrzałem śrubki mojego telefonu i takowej nie było i nie ma. Bo jeszcze go nie rozkręcałem... A on głownie był cały czas od momentu gwarancji zamknięty, więc wątpię, aby mogła odpaść itp. Tak, zamówiłem oryginalny(nigdy oczywiście nie mam pewności) digitizer wraz z ramką u stałego sprzedawcy. No mam nadzieję, że naprawią - jeżeli tak, to dobrze wydane pieniądze, a jeżeli nie - to pieniądze wydane w błoto, heh. No ale trzeba spróbować - bo tak to będę później na siebie zdenerwowany, bo nie skorzystałem z gwarancji, a posiada ją do 2015 roku, więc jeszcze trochę czasu. W takim wypadku dam znać, jak telefon do mnie wróci i czy mi go odesłali takiego, jak wysłałem, czy go naprawili(wymienili). ;)

    Tutaj podaję link do zakupionego digitizera:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=4247538964

    Wcześniej kupowałem u tego sprzedawcy LCD, dotyki itp. i nigdy z nimi nie było problemu. A raz zamówiłem u innego i przysłali mi LCD z za krótką taśemką. Wobec tego tutaj mój zaufany sprzedawca. Okaże się po powrocie telefonu z serwisu. ^^

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Olekx

    Witajcie ;) Telefon wymieniony na nowy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    wymienili na coś nowszego?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Olekx

    Ta, na LG L9 ;-) Ważne, że mam z powrotem swojego smartfona, nawet nowego, O! ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x