Skocz do zawartości
j_olkowski

tutorial myPhone CUBE CMW + Custom ROM + ROOT

    Rekomendowane odpowiedzi

    I chyba najlepiej, oddaj, poczekasz ile będzie trzeba... a może w między czasie znajdzie się rada... teraz nie masz ani jednego ani drugiego. Strasznie niefajnie z tym bublem :kwasny:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ogólnie telefonik fajny i byłem i ciągle jestem pod wrażeniem, no ale cóż złośliwość rzeczy martwych. Jedna seria wadliwa, ale to jeszcze nic nie przesądza. Jutro poczekam, a jak nic się nie rozwiąże to idę z telefonem na gwarancję. To nie chodzi o czas, ale mam nadzieję, że w ogóle uznają;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    maxyman42

    a twój tel włącza się w ogóle?

    mój w ogóle nie chciał się wł ale wgrywałem na nowo przez flash toola tylko że dałem format+download no i to go postawiło ale dotyk i tak dalej nie działa::/:zabawa:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pytanko, czy zrootowanego Cuba można aktualizować ? Bo podczas aktualizacji wywala mi jakiś błąd ?

    Czy hard reset spowoduje unroot ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    GGienek

    Aktualizacji nie da się pobrać jeśli ma się custom recovery. ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jezeli chodzi o gwarancje to nie zanosisz do salonu play, wchodzisz na strone myphone i wszystko jest opisane jak reklamowac telefon. Ja juz wyslalem. Narazie czekam na odpowiedz, jutro mija 14-dni jak jest na serwisie (zadnego odzewu). Jutro bede dzwonil co i jak. Wgranie nowego softu na serwisie 35zl

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja oddałem telefon w salonie Play. Tydzień temu we wtorek (9.12), a dzisiaj pojawił się komunikat:

    "Zlecenie oczekuje na przekazanie do centrum serwisowego

    ID zlecenia: XXXXXX (celowo zmieniłem;)

    Model Telefonu: MP Cube

    Uszkodzenia: telefonu nie da się uruchomić-ekran pozostaje czarny."

    Poza tym mam dodatkowe zabezpieczenie w postaci pisemnej deklaracji Play, że nic nie zapłacę za naprawę oraz telefon mam dostać w ciągu 14 dni...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    He he maxyman trochę sobie poczekasz w Twoim przypadku play czekał prawie tydzień ze zrobieniem zgłoszenia. W moim naprawa trwa już 25 dni. Po ponad 2 tyg. od wysłania do nich telefonu dostałem info że według ich regulaminu przysługuje im prawo przedłużenia terminu naprawy o kolejne 14 dni z powodu testowania oprogramowania lub braku części na terytorium polski.

    Także nigdy więcej telefonu od myphone.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W mojej sprawie serwis zachował się wzorowo a reklamacja zakończyła pomyślnie ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x