Skocz do zawartości
davkabrd

Jaka karta Pamięci do Z2

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega akurat przeczytał mojego posta i przytomnie mnie uprzedził - nie brać tego w tej cenie 128 Gb - karty poł na pół trafiają się uszkodzone i wybrakowane , realna pojemność pare razy mniejsza okazuje sie po włożeniu do urządzenia a do tego zapis/odczyt na poziomie paru mega , tak że tylko do starych prostych tabletów które mogą je odczytać na filmy w niższej rozdzielczości sie nadają.

Ale tak myślałem że nie moze być normalnym ,że emtec czy sandisk po 450 w tej pojemności a to 60.

Także zostaje przy Kongstonie póki co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest nic - szybkosc, gorzej jakbys zapelnil taka karte i dnia nastepnego stracilbys z niej wszystko :D:DDD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie opłaca sie kupowac kart tak tanio gdyż one sa do niczego lepiej dołozyc kilka złotych i kupic w sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cenioo

Oczywiście to zależy od modelu karty i wielkości plików (generalnie małe pliki wolniej się zapisują i odczytują).

W telefonie odczyt fajnie jak jest co najmniej 30 Mbps a zapis 15 Mbps. ZTCP ja na swojej karcie mam 60/30 Mbps i sobie chwalę.

Minimum zapisu to wg mnie jakieś 5 Mbps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cenioo

Wydaje się ok ale bardzo łatwo naciąć się na podróbkę Sandiska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam od kilku dni Xperię Z2 i do niej dokupiłem kartę pamięci firmy Hama o pojemności 32GB klasy 10-tej i jestem zadowolony , a kloszt zakupu tej karty w saturnie wynosi 70 złotych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydaje się ok ale bardzo łatwo naciąć się na podróbkę Sandiska.

Ale to jest sklep na allegro sandiska i mozna odebrac samemu w komputroniku wiec watpie zeby były trefne,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gubic

Że odświeżę temat :)

Co sądzicie o tych wszystkich kartach z allegro (64gb) za 30-40zł? Nazwy nic nie mówiące lub całkiem no name, ale jest class10 i sprzedanych setki sztuk.

Nie chce mi się wydawać ponad 100zł na firmówkę, ale tych za 35zł się boję>:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.