Skocz do zawartości
andyvip

UWAGA Wypalający się ekran w LG G2

Rekomendowane odpowiedzi

Samoth

Ja mam G2 kupowane w polskim Saturnie i problem taki sam, i to już drugi raz. Za pierwszy razem ekran wymieniono. Teraz taka sama podłużna plamka jak na zdjęciu Pabli pojawiła mi się już po raz drugi. Zastanawiam się, czy nie poprosić sprzedawcy o zwrot pieniędzy, bo co jeśli problem będzie się pojawiał kolejne razy? Każda naprawa to 2 tygodnie bez telefonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

jeśli korzystales z prawa gwarancyjnego czyli reklamowales towar i jakas czesc byla w serwisie wymieniana/naprawiana to tracisz w tym momencie możliwość zwrotu towaru na podstawie niezgodności z umową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zibra

Przymierzam sie do wyslania telefonu z powodu przepalonego ekranu. Skoro to wada fabryczna to obcierka obudowy w okolicac tego miejsca nie powinna miec wplywu na odrzucenie reklamacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Samoth

Jak pisałem, raz już mi naprawili, ale niestety problem pojawił się ponownie. Nie wiem, jak u Was, ale u mnie właśnie w tamtym miejscu (górny lewy róg) telefon podczas dłuższego korzystania jest najcieplejszy. Pewnie w tym miejscu siedzi procesor, graficzna czy coś. Za pierwszy razem wykwit wyskoczył mi po aktualizacji do KitKata, a więc po intensywniejszej pracy.

maxellxl, tak, wymieniony został i ekran, i bateria. Jeśli zatem nie mogę żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy, to chociaż zażądam od LG Polska całkiem nowego telefonu, bo, jak widać, nie wszystkie mają tą wadę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

nowego telefonu możesz żądać jedynie po spełnieniu pewnych warunków...jeśli się nie mylę są to 3 naprawy - do naprawy nie zalicza się wyslanie telefonu do serwisu i odesłanie przez serwis, bo np. nie stwierdził usterki. Czwarta wizyta 'naprawcza' w serwisie = nowy telefon.

Skoro wymienili Ci na razie...'tylko' ekran i baterię...to musialyby się jeszcze dwie rzeczy zepsuć, żebys dostał nowy telefon.

@edit

wprowadzilem w maly blad....naprawa gwarancyjna jednak nie wyklucza niezgodnosci towaru z umową.

Zapoznać się można z tym tutaj: http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/307766-reklamacja-niezgodnosc.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie jakiegoś linka do formularza zgłoszenia naprawy, bo mnie szlag trafia z tą beznadziejną stroną LG. A Bok oczywiście mnie zlał i przez tydzień nie raczyli odpowiedzieć.

Edytowane przez ktos_inny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Samoth

Dzwoń do bok i od razu zamawiaj kuriera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musze cos zastepczego skombinowac, bo oni nic nie daja, prawda?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Samoth

Zgadza się, nic nie dają. Również masz wypalony ekran?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.