Skocz do zawartości
Sobot16

Jaki najlepszy ROM z Multi-Touch i Bluetooth??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym zmienić ROM w swoim Orangowskim Magicku. Tylko zależałoby mi na Bluetooth i Multi-Touch, jestem zielony w temacie romów, prosiłbym o małe opinie i opis co jaki rom posiada. Szukałem ale zbytnio nie mogę znaleść. :(

Pomóżcie :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Polecam Ci ten:

http://htc-magic.pl/index.php/2010/01/06/android-1-6-od-ahmgsk-05-01-2010/ - to link do pliku

Tu link do tematu o tym romie na tym forum: http://forum.android.com.pl/showthread.php?t=5104

Moim zdaniem jeden z bardziej stabilnych i szybszych romów, jest to android 1.6 więc to także moim zdaniem zaleta. Gość który gotuje te romy myślę, że jest w miarę konkretny i należy się spodziewać, że kolejne wersje będą coraz lepsze (mam nadzieję)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Gość który gotuje te romy myślę, że jest w miarę konkretny i należy się spodziewać, że kolejne wersje będą coraz lepsze (mam nadzieję)

No póki co nie wychodzi mu to za dobrze ;) , bo ta wersja, którą podałeś (1.4) jest wyraźnie wolniejsza od poprzedniej (1.2). Ale coś za coś... ver. 1.4 jest po polsku, więc jeśli komuś zależy na ojczystym języku, a nie przeszkadza mu drobny spadek szybkości, to polecam.

Możesz spróbować jeszcze CM -rom bardzo podobny do tego, który podał kolega, mniej więcej identyczna szybkość, ale bardziej popularny i dłużej już rozwijany, więc na chwilę obecną gdybym miał wybrać 1 z nich (nie biorąc pod uwagę ver. 1.2 omawianego Romu), wybrałbym CM.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    No póki co nie wychodzi mu to za dobrze ;) , bo ta wersja, którą podałeś (1.4) jest wyraźnie wolniejsza od poprzedniej (1.2). Ale coś za coś... ver. 1.4 jest po polsku, więc jeśli komuś zależy na ojczystym języku, a nie przeszkadza mu drobny spadek szybkości, to polecam.