Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Nie wiem może coś się tam zabrodziło. Telefon warto porządznie przeczyścić w środku raz na jakiś czas. Jeżeli nie da ro efektów to spróbuj jeszcze raz zrobić hard reset. Jeżeli nic już nie pomoże to wtedy serwis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Otóż tak. Wgrałem sobie cyanogen moda 11 v11 przez CWM i wszystko (jak na początku myślałem) było okej. Po jakiś 5 godzinach użytkowania pobrałem sobie appkę z neta i chciałem ją zainstalować przez astro, ale program nie czytał mi karty pamięci. Jak na komputerze zrzuciłem sobie zdjęcia, muzykę na kartę to w bibliotece normalnie były. A tak astro pokazywał tylko sdcard 0. Gdy wyjąłem kartę pamięci i chciałem wejść w astro to "program przestał działać" i tak z wszystkimi programami typu astro. Formatowałem kartę, telefon i nic. W cwm nie można było wejść w sdcard0 tylko w excentral sdcard. Postanowiłem wgrać rom'a od nowa. Od razu przy wipe'owaniu zauważyłem "error cant data mount". Wgrałem cm'a i zreebotowałem telefon. Ale po za boot animacją nie było nic więcej... Co mam zrobić? Próbowałem już wgrywać stock rom'a przez "KDZ_FW_UPD" ale był błąd.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W jaki sposób formatowałeś telefon?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, pytałem już Szymela, ale może jeszcze ktoś ma jakiś pomysł. Chyba zbrickowałem telefon. Zrobiłem hard reset i po tej operacji telefon już nie wstał. Nie wchodzi w tryb Download żadną kombinacją, przy podłączeniu do kompa słychać dźwięk ale komp widzi tylko jakieś urządzenie "QHSUSB_DLOAD". Nie reaguje na ładowarkę. Próbowałem reinstalacji sterowników, wyłączania antywirusa, próbowałem awaryjne przywracanie systemu, ale wszystko na nic, bo komputer nie widzi telefonu. W dodatku jest problem z gwarancją ( bo to byłoby najprostsze rozwiązanie), bo kupiłem telefon na allegro. Mam kartę gwarancyjną, z pieczątką salonu plus, ale nie mam żadnego paragonu ani faktury. Mam oryginalne pudełko z tą naklejką z kodem, ale nie mam tego paragonu. Szymel mówi ze to dyskwalifikuje gwarancję? Czy ktoś próbował tak to załatwiać?

    Inaczej to już nie wiem co robić. Sprzedać za grosze jako uszkodzony? Szkoda mi... Prawie tysiaka mnie kosztował.. i nacieszyłem się 10 miesięcy...

    Edit:

    Udało mi znaleźć i skontaktować ze sprzedawcą. Na szczęście miał jeszcze fakturę za telefon i przysłał mi ją. Telefon poszedł do serwisu na gwarancji. Wymiana płyty głównej i głośnika. Pisze też coś o wadzie baterii, ale nie wiem o co chodzi. Telefon działa, bateria trzyma jak trzymała, a w telefonie najnowszy (niebrandowany) soft v20d-EUR-XX.

    Edytowane przez artfileo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku dla wszystkich.

    Nikt nie ma żadnego pomysłu? Zostaje tylko serwis?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam ponownie,

    Przepraszam za to ,że piszę post pod postem ,lecz znowu mam problem. Udało mi się zrobić recovery w moim LG ,lecz zauważyłem w sieci ,,CWM recovery 6.0.4.5" na dotyk. Postanowiłem ,że fajnie by było zdobyć coś takiego. Tak ,więc wchodzę w recovery uruchamiam .zip razem z tym ,,CWM na dotyk" i po chwili czarny ekran. Do tego momentu próbowałem wejść co najmniej w s/w mode czy tam download mode ,aby mieć możliwość zainstalowania na nowo systemu ,lecz nic. Po podłączeniu telefonu do komputera słyszę dźwięk ,że urządzenie zostało podłączone ,lecz żadnej innej reakcji. Ekran nadal ciemny a komputer nie pokazuje jego pamięci. Próbowałem również awaryjnego odzyskiwania w lg mobile support tool ,lecz nie wykrywa on telefonu. Co mogę zrobić w tej sytuacji ? Myślę ,że z wysłaniem na gwarancje raczej nie ujdzie z powodu zmieniania systemu na Paranoid Android razem z rootem. Proszę o pomoc !!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lioko27

    artfileo żeby oddać towar na gwarancję potrzebny jest dowód zakupu(paragon,faktura)bez tego punkt sprzedaży nie ma możliwości prawnej jej przyjęcia,jedyne co ci zostaje to zanieść telefon do odpowiedniego punktu gsm który wykonuje naprawy po serwisowe i poprosić o wycenę kosztów naprawy(mogą pobierać za to opłatę),ja miałem podobny przypadek z l7 telefon nie był wykrywany przez usb,nie ładował się -winne było spalone gniazdo usb,

    ---------- Post dołączono o 23:12 ---------- Poprzedni post napisano o 23:02 ----------

    Witam,

    Po kliknięciu w opcję recovery telefon wyłącza się pojawia się logo LG a następnie leżący android z czerwonym trójkącikiem a w nim wykrzyknik. Co mam zrobić ?

    przyczyny są dwie

    1.nie wgrałeś cwm

    2.cwm nie wgrało się poprawnie

    zajrzyj tutaj

    http://forum.android.com.pl/f1211/cwm-4-1-2-jb-4-4-2-kk-fix-385365/

    i użyj opcji z punktu nr 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, kiedyś bawilem się w instalacje custom romu niestety bootloop. KDZ poszedł w ruch. Chciałem wgrać roota, ale kiedy chcę odpalić cwm telefon się restartuje i robi hard reseta. Ktoś wie o co kaman ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Siema. Otóż, zrobiłem root'a telefonu, a potem kliknąłem w ustawieniach "aktualizuj" Pobrało się, kliknąłem "zainstaluj" no i odpaliło się Okno "CWM Based Recovery". I nie mogę z niego wyjść. Da mi ktoś instrukcję tak na "chłopski rozum" jak wyjść z tego? dodam, że robiłem wip'y i klikałem "reboot recovery" ale nie działało. A i mam pytanie: Czy jeśli w takim stanie wyślę na gwarancję to przyjmą za darmo czy raczej będę musiał dopłacić za naprawę? A jeśli tak to ile tak mniej więcej?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ten sam problem u mnie. Bootloop, LG Support Tool nie wykrywa telefonu, gdy chcę przywrócić awaryjnie telefon.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x