Skocz do zawartości
casio1155

Lg L9 SuperSU nie wykryto binarii SU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

Nie wiem czy jest to dobry dział ,ponieważ jestem początkującym na forum to proszę nie usuwać mojego tematu ,potrzebuje szybkiej pomocy . Ostatnio postanowiłem zrootować swój telefon LG L9 . . Postępowałem według porad w jednym z poradników stworzonych dla tego telefonu. Więc pobrałem SuperSU , Superuser , oraz LGPwn .Zrotowałem telefon przy pomocy LGPwn , jednak gdy próbuje włączyć SuperSu wyświetla się komunikat ,, Nie wykryto binarii Su i SuperSu nie mógł ich zainstalować Huston , mamy problem ''. Proszę o pomoc , co mam zrobić . Jestem zielony w tym temacie więc nie piszcie mi niezrozumiałym językiem .

Z góry dzięki za pomoc

Edytowane przez Aramis93

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Możliwości są dwie. Albo:

1. ROOT nie jest zrobiony, ponieważ wykonałeś go za pomocą LGPwn.apk dla basebandu V20o, na którym nie działa,

2. Masz starą wersję SSU, pobierz najnowszą z marketu.

PS: Nie instaluj SSU i SU jednocześnie, możesz posiadać tylko jedną aplikację zarządzającą SU jednocześnie, bo będą zgrzyty!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

2. Mam najnowszą wersje SSU .

1.Wykonywałem identycznie tak jak w poradniku stworzonego dla lg l9 . Na yt identycznie robili . Możliwe że root nie jest zrobiony , powiesz mi jak to sprawdzić , albo jak wykonać go pomyślnie ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    adamo1139

zrób to aplikacją ze strony mgyun.com mi ona działa, opisywał ją gość na yt, z lgpwn miałem ten sam problem

ten program na stówe działa, tylko przed tym odinstaluj supersu, a po instalacji będziesz miał jakiś chiński odpowiednik, jak go sam odinstalujesz to stracisz roota, lepiej ściągnij na nowo (lub zainstaluj z karty pamięci) supersu i on cie spyta czy zainstalować binaria, następnie spyta czy odinstalować tego chińskego supersu

Edytowane przez Krejzi_Dark
    spoiler

Udostępnij tę odpowiedź