Skocz do zawartości
pilgrim_5

Aplikacja Android Market - problem z aktualizacją

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich

    Sprawa przedstawia się następująco. Jestem posiadaczem Defy z ERY. Mam wrażenie, że aplikacja Android Market na moim telefonie nie jest zaktualizowana. Porównując chociażby wygląd aplikacji z innymi telefonami (Galaxy S, X10 mini pro) w Defy wygląda to zupełnie inaczej, jak stara wersja.

    Próbowałem postępować zgodnie z instrukcją aktualizacji w pomocy Android Marketu, niestety jest tak samo :(

    Moja wersja aplikacji Android Market to: 2002009

    Wersja w X10 mini pro: 2002306

    (wersję Marketu można sprawdzić w Ustawieniach -> Aplikacje -> Zarządzaj aplikacjami)

    Jak to wygląda w waszych Motorolach? Ewentualnie jak to poprawić?

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    u mnie wyświetla wersję 2.3.6

    ściągnij,skopiuj na kartę pamięci i zainstaluj Android Market 2.3.6

    Edytowane przez 3dekstron

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tureq

    u mnie wersja 2.3.6 lub jak kto woli 2002306

    zaktualizowal mi sie sam podczas pobierania jakiejs aplikacji z AM

    jesli tobie sie nie zaktualizowal to musisz zrobic usunac dane najlepiej przez titanium backup (ja tak robie)

    wejsc do AM sciagnac jakas aplikacje odczekac kilka minut i zrestartowac telefon

    ---------- Post dołączono o 10:43 ---------- Poprzedni post napisano o 10:43 ----------

    u mnie wersja 2.3.6 lub jak kto woli 2002306

    zaktualizowal mi sie sam podczas pobierania jakiejs aplikacji z AM

    jesli tobie sie nie zaktualizowal to musisz zrobic usunac dane najlepiej przez titanium backup (ja tak robie)

    wejsc do AM sciagnac jakas aplikacje odczekac kilka minut i zrestartowac telefon

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie zawsze na starcie po zalogowaniu włączała się synchronizacja i zaraz był nowy market.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Niestety żadna nie rozwiązała problemu. Problem rozwiązał się za to po kolejnym przywróceniu ustawień fabrycznych. Wcześniej też to robiłem ale dopiero teraz się udało tak jak trzeba.

    Jeszcze raz dziękuję wszystkim za podpowiedzi :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x