Kidyś było głośno o podobnych rzeczach z sgs3. Mam sgs3 aktualne używa go moja luba i też ma pękniętą ramkę z obu stron równiutko jak od linijki. Na tym forum dowiedziałem się że to wada fabryczna i serwis samsunga to uwzględnia, może w tym wypadku będzie tak samo.
---------- Post dołączono o 19:17 ---------- Poprzedni post napisano o 18:49 ----------
Mam jeszcze do was jedno pytanie, dzwoniłem na infolinię LG w celu odwiedzenia się gdzie jest serwis zajmujący się naprawą N5 gość mi powiedział że serwis jest w Mławie i że nie ma możliwości kontaktu z nimi ponieważ to fabryka a gwarancje mam realizować przez sklep w którym telefon kupiłem inaczej się nie da i telefonu do Mławy nie ma. Trochę jestem w szoku że nie można bezpośrednio z serwisem się kontaktować bo wiele razy mi się zdarzyło że sprzedawca twierdził że lepiej kontakt nawiązać z serwisem bezpośrednio wtedy jest szybciej niż przez sklep. Co wy na to wszystko? Gość z infolini LG zciemnia?