Witam, od jakiegoś czasu mam spore problemy z moim SGS3.
Mianowicie zaczął on strasznie mulić. Miałem już raz tak w 2013 roku i wtedy doprowadziłem telefon do takiego stanu, że wisiał podczas uruchamiania telefonu na logo Samsung i ni cholery nie chciał pójść dalej. Kilka tygodni wcześniej zauważyłem, że telefon zaczął co raz wolniej pracować i wyczytałem bodajże na elektrodzie, że to wina kości pamięci na płycie głównej, co zasugerowałem w zgłoszeniu do naprawy. Finalnie skończyło się na wymianie płyty głównej. Niestety po roku od tej wymiany temat chyba powraca. Ostatnio owe zamulanie już tak się nasiliło, że doprowadziło mnie do białej gorączki 😛
Od 10 sekundy pojawiają się jakieś dziwne 'wygaszenia ekranu'
https://www.dropbox.com/s/uhuvxhl2hz0ed08/2014-05-31%2014.02.22.mp4
Po uruchomieniu telefonu, przy odblokowanie ekranu jest mega lag, a później kolejny przy ściągnięciu górnej belki :|
https://www.dropbox.com/s/93jam8f2bq7hd7u/2014-05-31%2014.03.20.mp4
Sorry za nie najlepszą jakość filmików i że jeden z nich jest obrócony o 90".
Oczywiście wysłałem telefon do Regenersis ze stosownym opisem i linkami do filmików. Niestety, nie stwierdzono wady i odesłano mi tel z powrotem. Odwołałem się od tego, więc poproszono mnie o ponowne dosłanie telefonu. Ku mojemu zdziwieniu zamiast wymienić płytę główną, tak jak w poprzednim wypadku, wymieniono mi moduł wyświetlacza, twierdząc jak to pani napisała "Wyświetlacz połączony jest z warstwą dotykową, której uszkodzenie wpływa na wolną pracę telefonu (zamulanie). W związku z powyższym w telefonie został wymieniony wyświetlacz usuwając usterki."
Ze względu na to, że telefon zgodnie z dokumentem sprzedaży jest już po gwarancji, zależy mi na tym, aby doprowadzić tą sprawę do końca i mieć pewność, że serwis dołożył wszelkich starań, aby podobna usterka ponownie się nie pojawiła. W związku z powyższym mam do Was pytanie. Czy ktokolwiek spotkał się kiedyś z takim problemem i rozwiązaniem jego? Bo przyznam szczerze, że nie widzę korelacji między ekranem, a szybkością działania systemu i obawiam się, że za chwilę problem wróci, a ja ze względu na wygaśnięcie gwarancji, będę musiał pakować kasę w naprawę telefonu :|
Czy ktoś się orientuje o ile przedłużana jest gwarancja w przypadku przebywania telefonu w serwisie? Bo dostałem sprzeczne informacje na ten temat i nie wiem komu ufać w tej kwestii 😉
Na koniec dodam, że wszystko odbywało się na fabrycznym oprogramowaniu, bez jakichkolwiek ingerencji (tylko nie piszcie że to przez to 😃 ).
Z góry dziękuję serdecznie za pomoc i Wasze rady.