Skocz do zawartości
GANDZIA_811

Raty w abonamencie T-Mobile - zostałem oszukany, czy będę płacił normalnie?

    Rekomendowane odpowiedzi

    musi92

    No tak ja jestem za E-Fakturami, bo większość płacę przez Internet. To czekamy aż zmienią to, bo ten zasięg u mnie zamęczy z tego Plusa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Zostałam oszukana przez T-mobile - zawarłam przez sklep internetowy umowę na abonament 69,90zł/msc + telefon w cenie 199 zł w tym 6 miesięcy za 1 zł/msc. Moja radość nie trwała nawet 24 godziny, bo przez noc cena telefonu wzrosła 3 krotnie. Poinformowano mnie o tym na dzień następny i nie zaproponowano w zamian niczego - albo biorę za 600 zł - albo spadam! 
    Dział reklamacji pisze bzdury o odmowie przyjęcia przesyłki, umywając rączki i wykręcając się od odpowiedzialności  - nie rozumiejąc, że zawierałam umowę na innych warunkach!
    Dramat!
    Szkoda tylko, ze celebryci którzy uczestniczą w reklamach tego operatora nie maja pojęcia o takich oszustwach i procedurach, które są na porządku dziennym! 
    Gardzę takim procederem i nieetycznym traktowaniem klienta! 
    Pozostaje tylko Sąd albo zgłoszenie do Prokuratury, bo rozmowy sa nagrywane i dobrze wiem jakie warunki mi zaproponowano a umowa ustna jest równie wiążąca jak pisemna!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie wiem czy  dobrze sie orjetuje  ale umowe zawarta przez internet mozna wypowiedziec w ciagu 14 dni    gdy ci przyniesie kurier paczke tam jest  formularz odstapienia od umowy to sie wypenia i wysyła  chyna jest nawet  kopetra  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    oni nawet nie wysilili się żeby wysłać umowę i telefon przez kuriera! Jak zostałam poinformowana przez telefon o podwyższeniu kwoty, to powiedziałam, za ja tyle nie zapłacę, bo nie mam

    Chodzi mi o to, ze zawierając umowę na ofertę promocyjną oszukują ludzi informując po niespełna 24 godzinach, że to już nie istnieje!

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No ale tu żadnego oszustwa nie ma poinformowali o zmianie ceny i tyle

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pracuje Pan w T-mobilu?????????? - Oszustwo, bo  jak kupuje pan coś za ustaloną kwotę a potem przez noc to drożeje, to nie leci pan i nie dopłaca do tego. Tylko cieszy się, że udało się panu skorzystać z promocji, która w tym dniu obowiązywała!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jakbyś wiedziała to telefony wysyłane są na następny dzień jeżeli się do którejś godziny nie wyrobisz i jak ktoś może ci sprzedać po cenie niższej coś co kosztuje w tym dniu drożej prosty przykład idziesz do sklepu ale jest zamiknięty pomarańcze koztowały 3 zł idziesz rano jak otworzą sklep są po 4 zł i też będziesz się kłóciła o to żeby sprzedali ci za 3 zł?

    Edytowane przez piotrzet23

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ale mowa jest o zawartej umowie! o godzinie 10:00 nie przekonasz mnie! pracowniku sieci!

     

    wydaje mi się to forum jest to szukania pomocy, porad a nie kłócenia się z kimś kto tu kompletnie nie powinien zabierać glosu!!!!! 

    na dodatek to było wszystko potwierdzane przez konsultanta a nie przez zamknięta szybe sklepu!

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A to w takim razie masz rację skoro to było o 10. Złóż reklamację innej opcji nie ma

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przepraszam, jeżeli był temat, podobnej treści. Chciałabym zamówić LG Power X 2, ze standardowym abonamentem, na stronie T-mobile. Smartfon jest wart ok. 1 200 zł. Czy jego spłata jest w cenie abonamentu, czy trzeba oddzielnie go opłacać? Jeśli to pierwsze, to na co zwrócić uwagę, przy składaniu zamówienia? Pytania może trochę naiwne, ale trudno. Dziękuję za zainteresowanie.

    Edytowane przez lasica
    Poprawa tytułu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x