Na innych forach się nie udzielam więc jako posiadacz Drive pisze tutaj, miałem dwa telefony - jeden w T-Mobile a drugi w Plusie, na obu pakiet 100MB danych, na pierwszym korzystałem z internetu (www, mail, whatsapp) i pakiet starczał mi na miesiąc, na drugim działał tylko Whatsapp a po tygodniu internet zwalniał z powodu zużycia pakietu. Kiedy nabyłem Drive wziąłem abonament w Plusie z pakietem 500MB, jak to w abonamencie trudno kontrolować pakiet bo chociaż mam w nim darmowe smsy to sms zapytanie o stan pakietu jest oczywiście płatny więc zalogowałem się w BOK online, tam wykaz zużycia jest ale oczywiście trzeba go poszukać i aktywować bo domyślnie jest wyłączony. Było warto bo okazało się że Plus zaokrągla sobie zużycie danych do 512kB i jego wielokrotności!!! czyli za każdym razem kiedy wychodziłem poza zasięg wifi plus ściągał z pakietu conajmniej 2x512KB. Złożyłem reklamację, po ponad miesiącu nie otrzymałem odpowiedzi ale od kilku dni połączenie z transmisją danych zaokrąglane jest co 100kB tak jak w umowie.
Jeśli któryś z kolegów ma abonament lub mixa od Plusa warto sprawdzić czy nie jest oszukiwany jak ja byłem, właściwie jestem, bo na drugim telefonie z MixPlus pakiet dalej znika jak kamfora, muszę więc złożyć drugą reklamację bo to widać stała praktyka Plusa.