Dysan Nie wiem czy jest od tego odpowiedni temat... Jaki polecacie router Wifi? Cena..max 100 zł Neostrada TP
zezol Do czego to ma być router? ADSL(Neostrada/Netia) czy radiówka/kablówka? Sprezycuj w nazwie tematu do czego to ma być router. Podobny temat: Forum po zmianach, link nie działa
zezol Polecę Ci to, co sam posiadam. TP-Link TD-W8910G , kosztuje ok. ~135zl. Chociaż z drugiej strony mógłbyś coś nowszego kupić.
Dysan Czy taki router działa samoistnie? Tzn za pomocą podłączenia do komputera czy wystarczy kabel od neostrady..tak wiem debilne pytanie ale jestem zielony w te sprawy..
zezol Tak, taki router działa samodzielnie. Routery do Neo/Netii mają właśnie wbudowany modem, więc wystarczy podpiąć kabel telefoniczny od razu do routera, a do komputera podpinasz go kablem sieciowym (albo poprzez wifi, ale to jak masz daleko kompa od routera i kabla telefonicznego). Możesz poszukać czegoś nowszego. Z firm polecam C Linksys lub TP-Link.
meksykaniec Odświeżę trochę temat, chcę kupić jakiś router wifi, ale trochę wyleciałem z tematu o komputerach i nie bardzo się w tym orientuję już. Posiadam internet z netii 2mbit(speedtouch st330). Chciałbym, żeby w domu można było korzystać z internetu na dwóch laptopach(czasami trzech) + spica. Zastanawia mnie jeszcze gdzie musiałbym go umieścić, żeby był zasięg w całym domu(domek jednorodzinny piętrowy), mam grube ściany i nie wiem czy to nie będzie przeszkadzało(?). Cena? Im tańszy tym lepszy ;p